Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

bewijzen??

Discussie gestart

Lisetthe

hey, ik wil graag over een jaar  1 of 2 jaar naar Amerika. hier woont familie van mijn stiefvader, en ik ga daar voor zijn kinderen zorgen. verder ga ik hun nederlands leren want ze willen graag naar nederland.
Dat gezin in Amerika heeft mij een brief verstuurd met waarom ik daar wel niet zou komen, en die is genotariseerd. Dat neem ik dus mee naar de Ambassade voor mijn intervieuw. Maar verder heb ik eigenlijk geen bewijs, wat zou ik nog meer mee kunnen nemen?
#1 - 13-09-2005, 15:25 uur
« Laatst bewerkt op: 13-09-2005, 15:26 uur door Lisetthe »

FreezeM

Welk visum vraag je aan?
#2 - 13-09-2005, 17:08 uur

Lisetthe

oei dat is een goeie, ik weet niet precies welk visum ik nodig heb.  :-[
#3 - 13-09-2005, 17:12 uur

FreezeM

Dan is dat het eerste wat je moet uitzoeken :)

Je zegt dat je voor de kinderen gaat zorgen. Is dat betaald werk, als een soort au pair? Hoe lang wil je dat gaan je dat doen? Ga bij hun in huis wonen?
#4 - 13-09-2005, 17:18 uur

Lisetthe

ja ik ben daar een soort au pair, maar om het via een bureau te doen is veel te duur voor het gezin, daar vragen ze echt belachelijke bedragen. dus probeer ik gewoon door een afspraak te maken een visum te vragen. ik wil er graag 2 jaar blijven.
#5 - 16-09-2005, 10:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15