Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

De moderator van dit subforum stelt zich voor :-)

Discussie gestart

Yessica

Welcome op het subforum betreffende emigratie naar Amerika. 

Zoals mijn forumnaam al doet vermoeden, ik ben Yessica en jarenlang was het mijn droom om te emigreren naar de VS. Maar emigreren naar Amerika is echter niet makkelijk. Het was mij waarschijnlijk ook niet gelukt als ik niet in 2011 mijn soulmate had ontmoet, en mijn soulmate is Amerikaan. Dat opende ineens deuren. We hebben eerst anderhalf jaar in Italië gewoond omdat hij daar gestationeerd was voor de Amerikaanse navy, maar in januari 2013 zijn we verhuisd naar Arizona. In april 2015 bracht mijn man's werk ons naar Hawaii.

Veel plezier hier en mocht je tegen problemen aan lopen of zie je iets dat niet zo gepast is, meld het dan via de knop 'meld dit bericht aan de moderator', rechtsonder het betreffende bericht.
#1 - 09-03-2016, 07:34 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15