Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DS-2019

Discussie gestart

Menita

Dag allemaal,

Ik behoor sinds twee dagen tot het leger van gestresste kipjes die een visum gaan aanvragen. Hoe kan het dat je opeens overal aan gaat twijfelen?

Mijn twijfels richten zich momenteel op het DS-2019 formulier. Daarop staat alleen mijn eerste naam vermeld, terwijl in mijn paspoort nog twee andere (voor)namen staan. Het 'middle name' vakje op het DS-2019 formulier is dus leeg.
Is dit onoverkomelijk?

-Wel weer leuk cultuurverschil: bij 'middle name' denk ik aan 'van' of 'de'-
#1 - 26-08-2005, 16:56 uur

Chiefram

Waarom vul je dan alleen je eerste voornaam in, als je nog twee andere voornamen hebt?

Ben trouwens wel benieuwd wat voor naam dat moet zijn, ik ken alleen maar twee voornamen, zoals bijvoorbeeld Anne-Marie ofzo. Of bedoel je je middelste namen?

Ik heb bijvoorbeeld zelf een voornaam en twee middelste namen en natuurlijk een achternaam. Die middelste namen zijn afgekort CJ, maar in Amerika komt het bijna niet voor dat je twee letters kunt invullen. Een dus wel... Er zijn nu al heel wat verschillende variaties op mijn naam, maar goed... dat zoeken ze maar uit.

Denk niet dat het zo'n probleem zal zijn, zolang je eerste en je laatste naam maar klopt.
#2 - 26-08-2005, 17:25 uur

Menita

Hi Chiefram, bedankt voor je antwoord!

Ik was waarschijnlijk niet helemaal duidelijk:
Op het -door mijn toekomstige werkgever ingevulde- DS-2019 formulier staan alleen mijn roepnaam en mijn achternaam.
Mijn twee andere doopnamen (of hoe je ze ook wilt noemen, want ik ben niet gedoopt), dus eigenlijk middelste namen, staan er niet op.
Die zouden waarschijnlijk ingevuld moeten zijn bij 'middle names'.

Ach, het zal vast niet veel uitmaken.
Ik zie weer spoken!

#3 - 26-08-2005, 17:41 uur

Tekkel

Dit is misschien nog interessant voor je http://141.211.134.250/icenter/forms/ds2019/
#4 - 26-08-2005, 17:55 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Chiefram

Hmm... Zo te zien moet je dus wel degelijk je twee doopnamen opgeven, exact zoals vermeld in je paspoort.

Zo wie zo moet je altijd exact de naam opgeven in de USA zoals vermeld in je paspoort.

Alleen ben je eenmaal in de US, dan kent men hier schijnbaar niet meer dan 1 initiaal als middle name. Ik kan nergens op geen enkel (elektronisch) formulier ingeven dat ik twee initialen heb (dus twee doopnamen).

Dit wordt lastig als je een exacte naam moet ingeven, bijvoorbeeld zoals vermeld op je Credit Card als je een elektronische betaling doet. Op mijn credit card staan namelijk wel met twee initialen CJ vermeld, maar voor verifikatie kun je er vaak maar 1 opgeven, zodat de komputer vaak zegt dat de opgegeven naam niet korrespondeert met de exakte naam op mijn credit card....

Ja daaaagggg... Dan moeten ze mij ook de mogelijkheid geven om alle twee de initialen in te voeren en niet te blokkeren bij 1 enkle initiaal. Zo lust ik er nog wel een paar!

Succes!  :-\
#5 - 26-08-2005, 20:05 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15