Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

ESTA Expiration

Discussie gestart

Hans B

ESTA Expiration Warning
[email protected] [[email protected]]
ATTENTION! The travel authorization submitted on May 7, 2009 via ESTA will expire within the next 30 days.  It is not possible to extend or renew a current ESTA.  You will need to apply for a new ESTA.  Please reapply at https://esta.cbp.dhs.gov if travel to the United States is intended in the near future.  If there are 30 or more days left on the old authorization you will receive a warning message during the application and be asked if you wish to proceed.

Deze email kreeg ik zojuist binnen?
Iemand hier die mij wijzer kan maken.
Ik heb de vorige maand mijn ESTA ge up-date en deze is nu geldig tot 14-4-2012.
Moet ik mij zorgen maken.
#1 - 07-04-2011, 17:37 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

hdeweert

Een tijd geleden heb ik dat bericht ook ontvangen. Ik kreeg het niet voor elkaar om de oude aan te passen en heb toen gewoon een nieuwe gemaakt waar ik dus voor moest betalen. Ondertussen lekker op vakantie in Amerika geweest, dus maak je geen zorgen er is niets aan de hand, alleen je oude, die waarschijnlijk nog gratis was  gaat verlopen. en die kan je niet meer aanpassen.
Harm
#2 - 07-04-2011, 18:07 uur

Hans B

Zoals geschreven heb ik vorige maand de mijne ge-update en dat is gelukt (14-4-12), dus ik ga mij geen zorgen maken, maar vond het wel een vreemd mailtje.
#3 - 07-04-2011, 19:21 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Old Faithful

En voor alle zekerheid kun je de status van die laatste checken. Maar waarschijnlijk heb je dat al gedaan.
#4 - 08-04-2011, 13:17 uur
Groet,

Old Faithful

Jez

Andere vraag over de expiration: weet iemand hoe lang een ESTA geldig moet zijn als je erop reist? Oftewel: mag die verlopen terwijl je in de States bent?
#5 - 02-10-2011, 09:22 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ine

Volgens mij geen probleem Jezz. Dit staat op de esta.gov site:

Do travelers need to update their travel authorization if it will expire before they depart for the United States?

If a travel authorization expires before the traveler leaves the United States, the traveler is not required to apply for another. The traveler will need to apply for a new travel authorization through ESTA, however, for future travel.
#6 - 02-10-2011, 12:12 uur

Dirc

Ik had ook dat bericht. Ik heb een nieuwe aangevraagd omdat het mij niet duidelijk was in hoeverre verlengen ook mogelijk was.
#7 - 02-10-2011, 21:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15