Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

even snel trouwen...

Discussie gestart

remcos

Hi,

Heb een baan aangeboden gekregen Seattle, en kan op een L1 visum die kant op. Inmiddels heb ik vernomen dat bij getrouwd zijn de partner een L2 visum kan verkrijgen, waarna een Employment Authorization Card verkregen kan worden, die de mogelijkheid geeft om in de US te werken.

Op dit moment zijn mijn vriendin en ik nog niet getrouwd, staat pas op de planning voor zomer 2006. Derhalve willen we dit naar voren halen (even snel dus...) Op het web heb ik ergens gevonden dat je naast het trouwboekje ook foto's en originele uitnodigingen moet kunnen overhandigen bij het interview op het consulaat... Nou hoor ik van andere personen dat dit onzin is en dat een engelstalig trouwcertificaat / boekje voldoende is.

Iemand een idee hoe het daadwerkelijk zit ?  ::)

Thx!
Remco
#1 - 13-10-2005, 22:28 uur

Pieter79

Misschien heb je hier iets aan: http://geocities.com/immigreren/

Succes!
#2 - 13-10-2005, 23:17 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

ejb

Heb geen ervaring, maar wat ik elders heb gelezen  (en dit lijkt me ook wel logisch) is dat je moet kunnen 'bewijzen' dat je al langer samen bent (foto's, of bv. uitreksel uit het bevolkingsregister als je al langer samen woont), dit is om te voorkomen dat getrouwd wordt enkel en alleen om iemand de kans te geven gemakkelijk naar de VS te emigreren.
#3 - 15-10-2005, 01:13 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15