Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Financial statement J-1

Discussie gestart

Steph

Hey,

Ik ga eind januari stage lopen in Florida. Daarvoor moet ik een j-1 visum aanvragen. Dit kan gelukkig via de universiteit, waar mijn begeleider werkt.
Bij wijze van financiel bewijs (dat je jezelf kunt onderhouden) kunnen mijn ouders garant voor mij staan. Bij de aanvraag van ds-2019 moet daarvoor een brief zitten, of verklaring van je 'personal fund'.
Weet iemand of hierbij ook een officiele verklaring van de bank van mijn ouders moet zitten. Of moet je ook een kopie van een bankafschrift mee sturen? Van mijzelf of van mijn ouders (of allebei)?
Daarnaast wil ik graag weten of iemand nog een voorbeeld heeft van zo'n statement in het engels. Een verklaring dus van financiele garantstelling van mijn ouders voor mij.

Hopelijk kan iemand mij hiermee een beetje helpen. Alvast bedankt!

Stephanie.
#1 - 09-10-2005, 21:05 uur
« Laatst bewerkt op: 09-10-2005, 21:07 uur door Steph »

B-man

Ik heb destijds een officiele brief (in het engels) laten opstellen bij onze bank dat mijn ouders sufficient funds hadden om mij bij te staan.

Een bankafschrift kan volgens mij ook als je maar kan aantonen dat je aan het maandelijkse minumumbedrag kan voldoen.

B-man
#2 - 11-10-2005, 11:51 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15