Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Stage?

Discussie gestart

DAnny

Ik ben Danny,
en ik ben 16 jaar doe mbo groen niveau 2 en ik ga zeker doorgroeien naar niveau 4.
Daarvoor rondt ik niveau 2 in een jaar af terwijl je er normaal 2 jaar over doet.
Dus na dit schooljaar wil ik graag stage lopen en beginnen in de zomervakantie,
En dan 3 a 4 maanden stage lopen in het groen, dan kan ik door met niveau 3 en aan
het begin van het schooljaar doe ik alles via livelink van school,
Me ouders gunnen me deze stap, op 1 voorwaarde dat ik,
door met school kan gaan.
Maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen.
Dus zou iemand me willen helpen met de volgende vragen.

-waar zou ik een hoveniersbedrijf kunnen vinden voor een stage?(welke streek,welke site)

-moet je daar een visum voor aanvragen.

-kan ik daar een bankrekening openen?

-Kan ik daar me amirikaans rijbewijs halen?
om me te verplaatsen.

En zijn er nog dingen waar ik moet aan denken.
#1 - 22-11-2006, 20:44 uur

Mr-Leo

Ik zou om te beginnen eens met een decaan of studie begeleider gaan praten op je school.
#2 - 22-11-2006, 21:18 uur

DAnny

Ik zou om te beginnen eens met een decaan of studie begeleider gaan praten op je school.

Al gedaan off cource en het zou kunnen,
alleen het moet uitgewerkt worden dan kan het gelukkig.
#3 - 23-11-2006, 15:20 uur

B-man

Ik ben Danny,
en ik ben 16 jaar doe mbo groen niveau 2 en ik ga zeker doorgroeien naar niveau 4.
Daarvoor rondt ik niveau 2 in een jaar af terwijl je er normaal 2 jaar over doet.
Dus na dit schooljaar wil ik graag stage lopen en beginnen in de zomervakantie,
En dan 3 a 4 maanden stage lopen in het groen, dan kan ik door met niveau 3 en aan
het begin van het schooljaar doe ik alles via livelink van school,
Me ouders gunnen me deze stap, op 1 voorwaarde dat ik,
door met school kan gaan.
Maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen.
Dus zou iemand me willen helpen met de volgende vragen.

-waar zou ik een hoveniersbedrijf kunnen vinden voor een stage?(welke streek,welke site)

-moet je daar een visum voor aanvragen.

-kan ik daar een bankrekening openen?

-Kan ik daar me amirikaans rijbewijs halen?
om me te verplaatsen.

En zijn er nog dingen waar ik moet aan denken.

-Het is wel mogelijk om een stage te vinden bij een hoveniersbedrijf maar of het makkelijk gaat worden??!

-Je kan daar "gewoon" een bankrekening openen.

-Je kunt als het goed is wel een Amerikaans rijbewijs halen maar dat kan van de staat afhangen waar je verblijft en met name ook de duur van je verblijf.

-Of er nog dingen zijn waar je aan moet denken? Zeker! Lees eerst maar eens het forum door, er staan zat verhalen en vragen (met antwoorden) van andere forumleden waar je heel wat wijzer van wordt.

Heb je specifieke vragen dan kunnen we die natuurlijk ook gewoon beantwoorden maar het is lastig om alles op te gaan sommen waar je aan zou moeten denken.

Succes!

B-man
#4 - 24-11-2006, 13:00 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

UStudy

Hallo Danny

Ben al lang niet meer op dit forum geweest en lees je vraag dus nu pas. Weet niet of je inmiddels al een stageplek hebt gevonden, maar zo niet, dan kan ik je aanraden contact op te nemen met Stichting Uitwisseling (www.uitwisseling.nl). Zij hebben veel stage-aanbieders in de VS op het gebied van land- en tuinbouw. Wellicht ook een hoveniersbedrijf.... Zij regelen dan ook de andere logistieke zaken voor je.

Veel succes.
#5 - 18-03-2007, 20:52 uur
Studeren in de VS? www.ustudy.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15