Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Geldigheid documenten voor visa ?

Discussie gestart

Margo Wening

Hallo allemaal,
als nieuweling op dit forum, en met de gedachte spelend om Nederland achter ons te laten en een kans te wagen in de DV2006, een vraagje :
ik heb allerlei forums gelezen sinds het begon te kriebelen, en gezien dat er allerlei vertaalde / gecertificeerde / geapostilleerde papieren opgestuurd moeten worden. Maar wat ik nog niet heb gezien, is hoe nieuw zo'n papier mag zijn ? Ik bedoel daarmee, stel dat ik dit jaar al zou beginnen met het verzamelen van vertalingen van diploma's etc., zijn die dan nog geldig in het geval dat we winnen, of mogen die niet ouder zijn dan 1 jaar of zo ?

Laatste vraagje ( voorlopig  ;D ), weet iemand of de DV2006 requirements al zijn gepubliceerd ? Dat zou eind augustus moeten zijn geweest maar ik heb het nog niet gevonden...

Vast bedankt voor de info !
#1 - 09-09-2004, 09:27 uur

Chiefram

Een vertaalde diploma mag 'gedateerd' zijn natuurlijk, omdat een diploma een diploma is en een vertaling nu of over 10 jaar geen verandering met zich mee zal brengen.

Dit geld ook uiteraard voor je geboorte uitreksel. Of die nu 10 jaar oud is of splinternieuw, de gegevens zijn hetzelfde.

Mocht je een Job Offer vanuit Amerika hebben ontvangen of moeten bewijzen van je financiele situatie, dan mogen die niet ouder zijn dan 12 maanden. Maar dat is logisch.

Is het niet verstandig om eerst gewoon mee te doen en afwachten of je gewonnen hebt? Dan heb je nog maanden de tijd om alles te verzamelen.

Succes!  ;)
#2 - 09-09-2004, 09:44 uur

Margo Wening

Bedankt voor je antwoord :)

Ik weet wel dat ik na het eventuele winnen nog genoeg tijd heb, maar ik was gewoon een beetje vooruit aan het denken, noem het maar een beroepsafwijking..

By the way was jij dat gisteravond laat achter de comp of je zoon ?  ;D

#3 - 09-09-2004, 09:53 uur

Chiefram

Op onze website zelf? Dat was ik. Mijn zoon heeft zijn comp in zijn eigen kamer staan, hihi...

 :D ;)
#4 - 09-09-2004, 10:00 uur

Margo Wening

OK, just curious.. we konden dat niet zo goed zien aan het achterhoofd ;D
#5 - 09-09-2004, 10:02 uur

Chiefram

Haha... Dat is de enige plaats waarop wij de webcam kunnen plaatsen, aan de muur achter mij. Maar als ik een verlengkabel heb, dan kan hij ook op de muur voor mij geplaast worden, maar dat haalt 'ie niet, die muur staat te ver van mijn buro vandaan...

 ;D
#6 - 09-09-2004, 10:16 uur

heivalido

Ik hoop dat als je straks in de Usa zit, dan dan je verlengsnoer lang genoeg is voor je internetaansluiting hier hahahahaha ;D ;D ;D
#7 - 12-09-2004, 20:45 uur

Chiefram

Nou, daar lach jij om, maar wij hebben alvast een opdracht geplaatst voor 12.000 kilometer verlengsnoer voor de webcam!  ;D

#8 - 12-09-2004, 21:39 uur

heivalido

hahahahaha, dat noem ik nog eens een kabeltje trekken  ;D ;D ;D Wij nemen daar gewoon het Roadrunner abonnement van Time Warner, das nog eens razendsnel internet.  En nog een uitgebereid TV kabel abonnement zodat we HBO 1 tot en met 36 hebben en ESPN 1 ,2 ,3 ,4 tot en met 1080 hahahaha.
#9 - 12-09-2004, 22:02 uur

Chiefram

 :D ;)
#10 - 12-09-2004, 22:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15