Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gezocht: kamer in NY

Discussie gestart

LindaTol

Hallo allemaal,

Ik ga eind september voor 20 weken naar New York om stage te lopen.

Nu ben ik natuurlijk volop op zoek naar een woning  :D.

Omdat ik weet dat de huizen daar niet voor het oprapen liggen, wil ik jullie vragen of jullie misschien tips hebben hoe ik het beste een woning in New York vanuit Nederland kan regelen..

Alle tips zijn meer dan welkom!
Alvast bedankt  ;)!
#1 - 06-06-2006, 19:09 uur

GoGriz

Ik heb absoluut geen ervaring met huizen zoeken in NY, maar kan je wel de tip geven om naar daar te gaan om een huis/appartement te regelen.  9 kansen op 10 zetten ze je af als je iets vanop afstand wil regelen, dat geldt voor eender waar op deze aarde.   
#2 - 06-06-2006, 21:55 uur

Gian

Hallo allemaal,

Ik ga eind september voor 20 weken naar New York om stage te lopen.

Nu ben ik natuurlijk volop op zoek naar een woning  :D.

Omdat ik weet dat de huizen daar niet voor het oprapen liggen, wil ik jullie vragen of jullie misschien tips hebben hoe ik het beste een woning in New York vanuit Nederland kan regelen..

Alle tips zijn meer dan welkom!
Alvast bedankt  ;)!



Hallo Linda,

Ik was weer eens aan 't surfen of 't forum en zag dat je een plekkie in New York zocht,
nu kan het zijn dat ej al iets gevonden hebt, maar goed misschien dat ik je toch nog
behulpzaam kan zijn.

Zo heeft Niels Lettinga eind december 2005 onderstaand bericht geplaatst op 't forum:

--------------------------------------------------------------------------------