Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

greencard waar beginnen

Discussie gestart

Havegheer

Hoi allemaal. kan iemand me helpen waar ik moet beginnen voor aanvraag greencard en welke?  ik heb werk of een sponser in LA waar ik een beroep uitoefen met ren paarden. Die trainer is beroemd in zijn vak en ikzelf heb 20 jaar ervaring en ben ook bekend in de sport in europa waar ik heel goede resultaten heb.Ik ga ook trouwen binnekort omdat ik gehoord heb dat het makkelijker is voor de parter om de greencard ook te bemachtigen. Momenteel zit ik met mijn handen in het haar omdat mij niemand echt goeie informatie kan geven > moet die traien de aanvraag indienen of moet ik dat doet en zo ja waar moet ik geen? Kan iemand mij helpen AUB
Groetjes Eddy
#1 - 02-11-2002, 11:14 uur

Johan

Ga naar http://www.visaversa.com/ en stuur ze een e-mail met deze vraag. Het eerste gesprek is gratis dus je kunt er niets aan verliezen en ze geven je goed advies wat je het beste kunt doen !

Johan

ps. laat je ons horen hoe het af is gelopen ?
#2 - 15-11-2002, 11:30 uur

bechauw

Hallo,

Voor de mensen die willen wonen en werken in de VS.

Check www.easyvisausa.com
De site is vertaald in het Nederlands, evenals de aanvraag.

Jaarlijks is er een Green Card Loterij in Amerika. 50,000 permanente verblijfsvergunningen worden verloot. Dit is gratis als je het zelf aanvraagt op de officiele site, en kost 24,50 US$ bij de bovenstaande site. Hiervoor krijg je wel de garantie dat je gegevens goed en tijdig wordt ingediend. Vorig jaar zijn 2 miljoen mensen afgewezen, omdat hun aanvraag niet juist was.

Je krijgt trouwens  ook een gratis vlucht naar de VS als je wint.
Als je al een Visumaanvraag hebt lopen, dan kan je toch meedoen. Misschien handig voor mensen die niet zeker zijn dat hun visumaanvraag gehonoreerd wordt, of voor mensen die hun kansen willen vergroten.
#3 - 12-06-2004, 20:38 uur

Chiefram

Nieuw!
Als je puur en alleen op een werkvergunning naar Amerika wilt gaan, dus daar wilt wonen en werken, dan kun je zelf geen aanvraag indienen.

Dit moet je (Amerikaanse) werkgever namelijk doen...  ;)

Voor meer info: http://www.usemb.nl/civemplo.htm
#4 - 13-06-2004, 18:53 uur
« Laatst bewerkt op: 13-06-2004, 18:57 uur door Chiefram »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15