Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

wie kan me helpen?

Discussie gestart

mariek

Hoi,
even een vraagje, misschien dat iemand me ff kan helpen. Mijn vriend heeft waarschijnlijk vanaf september een baan in ohio. Ik wil graag een jaar met hem meegaan maar heb geen idee of dat zomaar kan. Of moet ik dan zelf daar ook werk vinden?
Wat zijn mijn mogelijkheden als ik daar eenmaal zit, mag ik werken/ vrijwilligerswerk doen/ studeren?
Alvast bedankt!
Marieke
#1 - 12-01-2005, 17:11 uur

Annemiek

Kijk ook eens rond op het forum van allesamerika.com
Daar zijn al wat antwoorden op deze vraag gegeven.
Vrijwilligerswerk kun je in ieder geval altijd doen, daar zijn mogelijkheden genoeg voor.
Annemiek
#2 - 12-01-2005, 19:03 uur

PBBI

Eerst trouwen, geen visum voor vrienden, vriendinnen etc. Afhankelijk van het soort visum zou je dan wel of niet mogen werken. Maar eerst ......, want dit geldt alleen voor de spouse, dus echtgenoot of echtgenote van de visum houder.
#3 - 12-01-2005, 20:01 uur

mariek

Haha, hmmm daar zal ik eens over nadenken dan... Wat voor visa/ workpermit moet hij hebben als ik ook wil werken?
Bedankt ook voor de reactie hier verder onder. Ik ga direct op die andere site kijken.
Nog even wat anders; kent iemand het plaatsje Bowling Green in Ohio (bij de stad Oregon) en what's it like?
#4 - 13-01-2005, 08:35 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15