Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Werken in de USA

Discussie gestart

ThrashersFan

Ik wil graag een jaar in de States gaan werken. Ik heb al 13 maanden in Atlanta gewoond tijdens mijn stage (J1 visum). Nu wil ik weer terug, maar weet niet echt waar te beginnen. Begrijpende dat het moeilijk is om een visum te krijgen, wil ik toch graag weten of iemand hier ervaring mee heeft. Ik heb een bachelor degree in international hospitality management (hogere hotelschool) en wil graag in een hotel gaan werken. Heb al wat gezocht op banensites, maar het is moeilijk om wat te vinden.

Dus als iemand tips of ervaring heeft, zou ik dat erg op prijs stellen,

Thanks
Martien
#1 - 05-11-2005, 17:05 uur

B-man

Nieuw!
Als je er echt wil gaan werken (dus geen stage op een J-1 ofzo) dan kan je toch het beste doorgaan met het zoeken en solliciteren via internet denk ik. Je moet eerst een baan hebben in de VS voordat je in aanmerking komt (wordt een stuk makkelijker in ieder geval) voor het benodigde visum wat dan eventueel via je werkgever geregeld zal worden. Als je als stagiare wilt/kan werken dan kan dat ook een oplossing zijn doordat je dan wat dichter bij de "actie" zit.

Een andere mogelijkheid is meedoen aan de DV lottery. Mocht je winnen dan heb je je Green Card en wordt je al wat aantrekkelijker voor werkgevers.

Deze site kan je misschien helpen met het verkrijgen van een work permit: http://uscis.gov/graphics/howdoi/ead.htm#eli

Succes!

B-man

P.s. Kun je niets via je oude stageplaats (bedrijf) regelen?
#2 - 05-11-2005, 17:30 uur
« Laatst bewerkt op: 05-11-2005, 17:34 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15