Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoeveel keer mag je per jaar met visa waiver reizen naar Amerika als toerist ?

Discussie gestart

SAMUEL

Ik vraag me af hoe veel keer mag je per jaar naar amerika met visa waiver ?
mag je 3 manden blijven en dan terug komen 1 maand blijven en Nl en dan weer 3 maanden naar amerika gaan ?.
Wat voor voorwaarden zijn om zo te reizen ?
En nog een vraagje doet Nederland ook zo moelijk voor de Amerikanen die in Nederland willen komen wonen en werken ?
Alvast bedankt voor jullie deskundige aantwoord   ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???.
#1 - 29-10-2005, 11:59 uur

B-man

Officieel mag je zo veel als je wilt in een jaar naar de VS reizen onder het VWP, er is geen limiet vastgesteld. Je moet alleen wel kunnen aantonen dat je steeds weer van plan bent om terug naar Nederland te gaan en je moet dit ook kunnen bewijzen d.m.v. documenten van een baan, huis, etc.

Of Nederland ook zo lastig is tegenover Amerikanen weet ik niet maar wij hebben nog geen 9/11 gehad.  :-\

B-man
#2 - 29-10-2005, 13:17 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Kinneret

ik weet wel dat amerikanen hier nooit illegaal zijn, dus ze mogen hier zolang blijven als ze willen, qua werken is dit anders, daar moeten ze vergunningen etc voor hebben.. Dus nee voor Amerikanen word het niet zo moelijk gemaakt als voor nederlanders
#3 - 29-10-2005, 17:02 uur

B-man

Wel leuk om te weten hoe dat dus zit. Ik had ook niet verwacht dat het voor Amerikanen net zo moeilijk was als voor Nederlanders maar ik wist niet dat ze hier zo lang mochten blijven als ze wilde.

B-man
#4 - 29-10-2005, 17:06 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15