Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ik weet het nu ook niet meer

Discussie gestart

debster

Ook ik heb de liefde gevonden en die woont in Orlando. Het is geen optie voor hem om naar Nederland te komen ivm een eigen bedrijf dus zal ik
daar heen moeten. Nu werk ik in Nederland voor een internationaal bedrijf die ook in Orlando gevestigd is, maar na alle verhalen over speciale kwalificaties
ben ik er nu niet meer zo zeker van dat als ik overgeplaatst kan worden ook zo makkelijk een visum krijg. Is er iemand die mij hier wat duidelijkheid over kan geven? ??? ???
#1 - 25-09-2007, 21:28 uur

Willem goes Miami

Snelste en beste oplossing "een feestje".
Trouwen is de snelste manier, en dan bij hem in het bedrijf gaan werken.
#2 - 26-09-2007, 05:56 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

B-man

Wat ook de beste manier is...er is er een!!! Laat je dus niet afschrikken door allerlei regels of "rampscenario's" en ga er voor de volle 100% voor.
#3 - 26-09-2007, 15:06 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

PBBI

Eerst maar eens vragen bij het bedrijf of ze wel mensen naar Orlando (willen) sturen. Je kunt op een L1 gaan, dat is wat makkelijker dan een H1B.
#4 - 26-09-2007, 15:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15