Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Is mijn ESTA nog geldig?

Discussie gestart

Yvonne79

Hallo,

In mei ga ik voor de 2e keer dit jaar naar San Francisco. Nu staat er op het ESTA formulier van de reis van afgelopen januari dat het geldig is tot het eind van het jaar (dan verloopt mijn paspoort). Tevens lees ik op de officiële website dat het formulier 2 jaar geldig is.
Maar wil dit zeggen, geldig tot je er een keer gebruik van maakt? Of mag ik meerdere keren reizen? Ik vraag dit met name, omdat op het formulier ook een regel staat voor het vermelden van je adres in Amerika. Dit is de komende keer in Mei een ander adres dan het adres in Januari?

Alvast bedankt!
#1 - 27-03-2009, 22:38 uur

Ine

Volgens mij is het nog geldig, alleen moet je op de ESTA website de wijziging van adres e.d. invullen.
Dus hopenlijk heb je de gegevens nog.
Het is 2 jaar of tot de geldigheid vanh ht paspoort geldig.
#2 - 27-03-2009, 23:09 uur

Yvonne79

Oh jee, niet goed gelezen...haha. Ik zie nu dat ik inderdaad nog wijzigingen kan aangeven.  :-\
Sorry, te snel gekeken.
Ga het eens doornemen, gelukkig heb ik mn vorige aanvraag nog!
Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval!
#3 - 27-03-2009, 23:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15