Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

its me: Mimi op zoek naar een stage in the us

Discussie gestart

Mimi21

hi there,

Leuk zeg deze site...maar goed ik ben dus Mimi,--> (nickname), 21 jaar, en dying to go to the us, en ik ben echt hopeloos op zoek naar een betaalde stage in the us, vanaf januari 2006 tot eind juni. Ik wil het liefst in la of ny stage lopen maar goed dat is niet makkelijk. Ik ben al twee maanden bezig en veel goeds komt er niet uit via email, dus Ik vraag jullie om advies en geloof me ik kan alle advies gebruiken of tips...whatever! as long as its useful of course!

Groetjes uit kikkerland!
#1 - 25-08-2005, 20:04 uur

FreezeM

Welkom Mimi, ik denk dat je hier in de "Stage lopen in Amerika" categorie al veel informatie en tips kunt vinden. Maar als je nog vragen hebt, stel ze gerust (misschien iets minder algemeen) :)
#2 - 26-08-2005, 08:54 uur

B-man

Ben het met FreezeM eens. Alle informatie die je wilt hebben is op dit forum wel te vinden en zo niet dan zijn er genoeg mensen die je er meer over kunnen vertellen. Iets specifieker kan dus geen kwaad en dan weet je zeker dat je de goede informatie krijgt. Bijv. over een stad, visum, cultuur, do's and don't's, ervaringen met bedrijven, etc.

Succes alvast!

B-man
#3 - 26-08-2005, 12:00 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15