Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

kluisjes in consulaat?

Discussie gestart

liemo

Even een kort vraagje. Ik moet a.s. dinsdagochtend naar het consulaat voor m'n visumaanvraag. Op de website stond dat je geen rugzakken en telefoons mee mocht nemen. Nu moet ik gelijk door naar werk en heb ik een laptop bij me. Zijn er kluisjes waar je die spullen kan opbergen of moet ik iets anders regelen?
#1 - 22-01-2006, 20:52 uur

Chiefram

Ja. Niet echt kluisje in de zin dat je een sleuteltje krijgt, maar bij binnenkomst moet je al deze spullen afgeven en moet je door een poortje om te zien of je geen wapens ofzo bij je hebt.

Als je je taak verricht hebt op het consultaat, kun je bij het verlaten van het pand je ingeleverde spullen weer van de bewaking terug krijgen.
#2 - 23-01-2006, 03:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15