Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nederlandse les in Amerika?

Discussie gestart

Jase

Hi!

Wie kan mij helpen met het volgende?

Ik ben docent Engels hier in Nederland, maar wil dolgraag naar Amerika om daar Nederlandse en evt. Engelse les te geven. Ik heb gezocht via Google, maar kon geen instantie vinden die mij daar verder bij kon helpen. Is er iemand op dit forum die mij misschien kan helpen de juiste instantie te vinden?

Zijn er mensen die ervaring hebben met lesgeven in Amerika? Zo ja, is dit idee viable, of is het niet meer dan een wild plan?

Bij voorbaat dank.

Cheers
Jase
#1 - 13-11-2007, 22:11 uur

KKop

Full-time zou ik niet weten, maar part-time misschien wel mogelijk.

Bijvoorbeeld, hier in Atlanta ging mijn dochter naar de plaatselijke Nederlandse school.  Dat was maar drie uur of zo per week.  Ze heeft nu een keer per week priveles Nederlands.

kijk eens hier:  http://www.demolenwiek.com
#2 - 14-11-2007, 05:07 uur

yvadow

Hallo,

Berlitz (http://www.berlitz.com/) is een organisatie die language training geeft.
Mijn familie en ik hebben nu Engelse lessen via Internet.

Suc6.

Yvadow
#3 - 14-11-2007, 05:08 uur

bgroeneveld

Met een Nederlandse bevoedgheid Engels geven in de VS is niet zo makkelijk als het lijkt. Ik heb een eerstegraads bevoegdheid in Nederland, en ben zelfs drs, met twee jaar leservaring (nou ja, ervaring, het was leuk, maar heel lang geleden).