Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New York Film Academy: persoonlijke ervaringen?

Discussie gestart

Desiree

Ik speel met de gedachte om volgend jaar een jaar aan de New York Film Academy in New York City te gaan studeren, in de richting Photography.

De site ziet er goed uit, het spreekt me aan, maar het is hartstikke duur (uiteraard. En mijn moeder betaalt het evt., dus ik wil écht zeker weten dat ik er iets aan heb). En daar komt nog bij dat ik op Internet veel negatieve reacties lees. Deze gaan vaak over de leraren, en de lesstof. Dat men er veel leert, maar lang niet alles wat zij nodig hebben voor een carrière. Ook gaan de meeste reacties over de richting Film.

Daarom zou ik graag willen weten of er mensen zijn die aan deze school, in NYC, hebben gestudeerd (bij voorkeur langer dan een workshop) en wat hun ervaringen zijn.

Alvast bedankt!
#1 - 23-01-2011, 15:00 uur

davewest

Hi Desiree,

sorry voor de late reactie ;)
ben erg benieuwd of het je gelukt is? Ik wil dit ook gaan doen namelijk dus alle tips zijn welkom!

Dave

#2 - 16-06-2014, 15:35 uur

Desiree

Hi Dave,

Nee, ik heb het niet gedaan. Ik vond de opleiding toch te duur, en huisvesting in New York is ook niet goedkoop (en als je goedkoper kan in Queens of Brooklyn, ben je het geld wel weer kwijt aan het OV). Ik had het geld niet.

Ik hoop dat je nog wat tips en ervaringen krijgt, ik weet dat New York Film Academy een Facebook pagina heeft, en Googlen op reviews werkt vaak ook wel.

Heel veel succes!!!

Groetjes Desirée
#3 - 04-07-2014, 16:57 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15