Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Paspoort foto vraagje..

Discussie gestart

Anouk

Hai allemaal!!

Ik ben hier een hele poos niet meer geweest maar ik heb nou toch weer een vraagje bedacht voor jullie.. Ik ga eindelijk weer 3 weken naar Amerika in December! Ik vlieg naar Houston, en ga weer terug naar waar ik 2 jaar heb gewoont in Louisiana, verder ga ik naar Arkansas en Tennessee :) Maar goed, daar gaat het nu niet om! Ik had een vraagje over het paspoort en hopelijk is dit het goede subforum..

Ik heb nu donker bruin tot zwart haar en van mezelf heb ik blond haar en wil nou ook graag weer terug naar blond na een aantal jaar zo donker haar te hebben gehad.. Nou mijn vraag, op mijn zwart/wit foto op m'n paspoort kun je duidelijk donker haar zien.. Gaan ze daar in Amerika moeilijk over doen als je in het echt (zeg maar) blond haar hebt? Ik heb sinds m'n paspoort ook m'n haar in een ander model en bla bla..

Misschien kan iemand mij een antwoord hier op geven..

Groetjes!
#1 - 10-08-2007, 16:54 uur

jerbia

Volgens mij letten ze alleen op de gezichtskenmerken. Er zijn zoveel mensen die steeds van haarkleur veranderen.
#2 - 10-08-2007, 20:50 uur

Anouk

Ja, volgens mij ook wel, maar ik wil het liever zeker weten.. Je weet nooit of je een zeikerd voor je krijgt bij de douane..
#3 - 10-08-2007, 21:26 uur

jaborg

Als ze daar op gaan letten mag ik elk jaar wel een nw paspoort.
 
Je paspoort is 5 jaar geldig en ze letten heus niet op haarkleur of model wel of geen bril.
Ze gaan meer uit van de kenmerken van je gezicht.

Wil je het zekere voor het onzekere dan kun je natuurlijk een nieuw paspoort laten maken volgens de nieuwste eisen.
#4 - 12-08-2007, 10:35 uur

Anouk

Ik woon in Deventer, en onze gemeente is achterlijk als het gaat op prijzen voor documenten.. Ze zijn de duurste in Nederland! Een nieuw paspoort gaat dus echt niet door ::)
#5 - 12-08-2007, 13:17 uur

Mrjn

Ik heb de websites van 5 gemeentes bekeken, waaronder die van deventer en paspoorten kosten bij alle gemeenten € 47,45...
#6 - 12-08-2007, 17:53 uur

Anouk

Dan ging dat artikel wat ik toen had gelezen over een ander document, want die was 60 euro ofzo..

47 euro is nog steeds veels te duur..
#7 - 12-08-2007, 18:20 uur

bgroeneveld

We blijven toch echte 'Ollanders. 47 euro voor vijf jaar is 9,40 euro per jaar, is 18 cent per week.

Een spotprijs als je bedenkt dat daardoor de hele wereld voor je open ligt!

#8 - 12-08-2007, 19:55 uur

Bakvet

Bedoel je dat ieder land ter wereld je gratis toelaat als je maar een Nederlands paspoort hebt?
#9 - 12-08-2007, 20:57 uur

Anouk

Volgens mij valt dat zwaar tegen..
#10 - 12-08-2007, 21:07 uur

bgroeneveld

Ik bedoel dat je voor 18 eurocent per week, overal naar toe mag en proberen daar binnen te komen. Of een paspoort gratis is of 1.000 euro kost, ieder land stelt natuurlijk zijn eigen eisen. Maar dat Nederlandse officiele reisdocument is het goedkoopste onderdeel van je reis.

#11 - 13-08-2007, 03:01 uur

Freddytex

Ik ben maar een domme belg maarzoals ik reeds gehoord heb gaat het grootste gedeelte  van de mensen op dit forum een reisje maken van ongeveer 3500 € tot 8000€ per reis en dan maakt men zich druk om een reispas van 47 € voor 5 jaar dus voor 5 reizen ( 17500€ tot40000€)
Begrijpe wie begrijpe kan
#12 - 13-08-2007, 20:27 uur

Jez

En als het om de meest achterlijke pasfoto in een paspoort gaat, dan win ik, met dank aan een stomme fotograaf  :banghead:
Die beweerde dat mijn zwarte klem uit m'n haar moest. Dat deed ik braaf, om vervolgens op het gemeentehuis te horen dat dat helemaal niet nodig is.
#13 - 13-08-2007, 21:25 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jaborg

Sorry Jez, die prijs staat al op mijn naam. Ik kom geen land meer binnen met dat paspoort.

Anouk

Als je het zekere voor het onzeker wil nemen moet je niet afgaan op de prijs van een nw document. Maar het hoeft echt niet. Het is een geldig reisdocument. Of je haar nu groen rood gestreept is. 5 jaar is 5 jaar
Ik woog op mijn oude paspoort 25 kg zwaarder. 3 jaar later 25 kg kwijt. smal bekkie, Haar anders, andere bril. Niemand die daar wat van zei.

#14 - 13-08-2007, 23:24 uur

Jez

En zolang je als clown of met een burka in je paspoort mag, zullen ze over blond haar vast niet al te moeilijk doen...........  dansbanaan
#15 - 13-08-2007, 23:42 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15