Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Paspoortstempel

Discussie gestart

Preben

Hallo,

ik ga binnenkort naar New York (citytrip). Ik heb een vraagje ivm mijn paspoort. Hier staat een stempel van Cuba in, kan dit problemen opleveren bij de douane? Ik vrees er toch wel een beetje voor, na sommige negatieve verhalen over de douane te horen.

Groetjes Preben
#1 - 18-04-2006, 21:30 uur

Jill

ze gaan echt niet heel je paspoort doorbladeren en kijken naar waar je nog allemaal geweest bent!

en moest hun oog toch op de stempel van Cuba vallen, beantwoord dan gewoon rustig hun vragen... Ze gaan je niet niet binnenlaten omdat je daar ook al  geweest ben!

Ik heb persoonlijk altijd al heel goede ervaringen gehad met de douane in NY... In tegenstelling tot die in Houston, die maar vragen BLEEF stellen. (maar dat zal wel weer afhangen van de persoon zelf, en niet van de stad waar je binnenkomt)
#2 - 18-04-2006, 21:35 uur

B-man

Hallo,

ik ga binnenkort naar New York (citytrip). Ik heb een vraagje ivm mijn paspoort. Hier staat een stempel van Cuba in, kan dit problemen opleveren bij de douane? Ik vrees er toch wel een beetje voor, na sommige negatieve verhalen over de douane te horen.

Groetjes Preben

Ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken hoor! Ik heb ook nooit echt problemen gehad met het binnekomen van de VS via NYC (of een andere stad). Ze zullen je echt niet tegenhouden omdat je in Cuba bent geweest anders zouden ze ook elke Cubaan in de VS opjagen. Gewoon netjes alle vragen beantwoorden dan is er geen enkel probleem.

B-man
#3 - 18-04-2006, 21:39 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15