Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Slaapplek Juni NYC gezocht (1 maand)

Discussie gestart

dennisNYC

Heej

Ik ben Dennis, ik studeer op de Hes in Rotterdam. Ik ga in Februari 4 maanden lang stage lopen in Mexico. Mijn Hobby en mijn passie is echt New York!!! En daarom zou ik graag na mijn stage een maand in New York willen zitten. Nu blijf ik uiteraard een student en heb ik geen budget om een maqand lang een hotel te betalen! Dus mijn vraag is: Wie heeft er nog een plekje over voor een "hele gezellige" jongen van 22!!!!! (uitraard tegen een redelijke vergoeding??)

Groet Dennis

p.s. Kan ook koken!!
#1 - 06-09-2005, 15:07 uur

FreezeM

Je zou welkom zijn.... als ik er zou wonen....

Misschien is een Hostel wat? Vanaf $29.
http://www.hinewyork.org/rooms.htm
#2 - 06-09-2005, 15:18 uur

Ebelix

#3 - 09-09-2005, 10:22 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

FreezeM

Dennis, niet hetzelfde bericht knippen en plakken naar andere categorien op het forum he ;) Als je wilt dat ik het voor je verplaats dan kan dat maar niet dubbel posten aub.
#4 - 12-09-2005, 14:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15