Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

social work stage gezocht! help!!

Discussie gestart

chantal

hey allemaal

ik zal me even voorstellen..

Ik ben chantal 20 jaar oud en zit in het 2de leerjara van de opleiding social work.
Afgelopen zomer ben ik naar amerika gegaan om te werken op een summercamp wat me super is bevallen.

Ik ben nu aan het kijken voor een stage in amerika in de staat minneapolis.
Dit moet wel met mijn studie social work te maken hebben.. Tot nu toe heb ik nog geen organisatie gevonden die mij kan helpen...
Iemand van amerika is ook al eens aan het zoeken voor mij...

tot op heden nog niks ervan gehoord...

kan iemand mij maybe helpen?

ik weet echt niet wara k moet beginnen.. als ik een stageplek in minneapolis/minnesota vindt is een slaapplek krijgen geen probleem omdat ik dara een vriend heb zitten en daarbij kan inwonen... maj eerst maar eens een stageplek zoeken he.... maar hoe!!

iemand al ens ernaartoe geweest voor de opleiding social work.. tips adviezen.. personen bij wie ik terrecht kan!!

help!! :'(
#1 - 30-09-2007, 23:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15