Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Sollicitatie in Amerika

Discussie gestart

Elfjels

Hallo,

Al enkele weken ben ik aan het heen en weer mailen met de uitbaters van een restaurant/farm, in verband met tijdelijk werk (9 maand) dat ik daar zou doen. Ik heb de job als ik een visum kan krijgen. Ik ben nu al even aan het opzoeken en uitspitten w
#1 - 13-10-2012, 17:59 uur

Yessica

Het punt is dat veel Amerikanen en ik denk dat dat ook geldt voor veel (kleinere) bedrijven, geen flauw benul hebben hoe moeilijk het is om aan een verblijfs- of werkvergunning te komen. Ze zien hispanics in en uit rennen, nou ja, vooral 'in' en weten niet beter of iedereen kan gewoon maar binnen wandelen. Dat je een vergunning nodig hebt om te werken snappen ze vaak nog wel, maar hoe dat dan gerealiseerd moet worden....
#2 - 14-10-2012, 10:14 uur



ned in MO

Ik zou er geen tijd aan verspillen want het gaat inderdaad helaas niet lukken
#3 - 16-10-2012, 17:40 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Pieter79

Zoals mijn voorganger al aangeeft het gaat niet lukken. Spit de website van USCIS.gov maar eens door om te lezen welke mogelijkheden je misschien wel hebt. Als het daar niet te vinden is dan kun je het bijna wel vergeten.

Gr. Pieter
#4 - 16-10-2012, 22:35 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15