Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

stage NA studies?

Discussie gestart

Jill

Nieuw!
x
#1 - 16-04-2006, 19:12 uur
« Laatst bewerkt op: 05-04-2010, 16:12 uur door Jill »

XcIsIoN

Het hangt er een beetje vanaf wat voor studie je hebt gedaan en waar je stage loopt.
Ik weet dat mensen van mijn opleiding (biomedische wetenschappen) die aan de universiteit daar stage lopen, daar kunnen blijven werken maar hoe ze dat met hun visum doen weet ik niet. Het hangt er natuurlijk wel vanaf of de universiteit ze in dienst wilt nemen.

Ciao

Steven
#2 - 17-04-2006, 19:44 uur

JDenalane

Ja kan ook een aantal maanden Language School doen.
Ben je wel lekker elke middag vrij. Dat is bij een stage natuurlijk anders.
#3 - 17-04-2006, 20:04 uur

Jill

Ja kan ook een aantal maanden Language School doen.
Ben je wel lekker elke middag vrij. Dat is bij een stage natuurlijk anders.

wow, dat lijkt me wel interessant! Weet je toevallig ook waar ik er wat meer info over kan vinden?
#4 - 17-04-2006, 20:52 uur

JDenalane

Ja er zijn verscheidene organisaties die dat aanbieden o.a.

http://www.joho.nl/express/landenoverzicht.html
http://www.ef.com/NL/PROF/Default.aspx?p=ILS

Vriend van me zit nu al ruim een half jaar in LA en doet dat ook, alleen hij heeft nu ook plannen om 2 jaar college te gaan doen (hij wil niet meer terug :) ). Hij heeft het alleen vanuit LA zelf geregeld omdat dat een stuk goedkoper is dan via een nederlandse organisatie. Je wordt eerst getest op je niveau en daarna ingedeeld in een klas. Geloof dat je dan 5 dagen in de week van 8.15 tot 12:30 les hebt en daarna ben je vrij om te gaan en staan waar je maar wil. Geloof dat er bij sommige organisaties ook excursies zijn geplanned.

't lijkt mij zelf ook wel wat..
#5 - 18-04-2006, 10:55 uur

Jill

^ ONGELOFELIJK bedankt!!! klinkt echt geweldig.
#6 - 18-04-2006, 12:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15