Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Taalcursus Engels / vakantie - studie?

Discussie gestart

persianBrit

Nieuw!
Hee,

14 juli ga ik voor de allereerste keer naar Amerika. Ik ga samen met een vriendin en we gaan een taalcursus Engels doen.
Bij de organisatie waar we geboekt hebben, hebben ze ons verteld dat we geen visum nodig hebben,
als we maar zeggen dat we op vakantie zijn.We mogen dan niet zeggen dat we eigenlijk studenten zijn die een Engelse taalcursus komen doen.

Wat zouden jullie doen? Het risico nemen en gewoon zeggen dat we vakantiegangers zijn,
of een visum nemen en gewoon zeggen dat we studenten zijn?

Als ik al die verhalen hier lees, vind ik het toch een beetje riskant om daar niet de hele waarheid te vertellen.

Groetjes, Manon
 



Zoals Bakvet al eerder zei; Het is niet echt slim van je om je foto+ je naam nu hier op t forum te publiceren he? je vergroot er je kansen niet mee ::)
#16 - 01-04-2007, 10:36 uur
« Laatst bewerkt op: 01-04-2007, 10:37 uur door persianBrit »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15