Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Stage in DC (vraag over DS-2019 form)

Discussie gestart

dolly

Hallo iedereen,


Ik ben een studente in Antwerpen en ik heb voor dit voorjaar een stage in Washington DC bij een Belgisch mediabedrijf. Ik probeer nu een J-1 visa te krijgen, maar ik ben een beetje in de war wat betreft het  DS-2019 form...

Citaat
a properly completed and signed original DS-2019 form ("Certificate of Eligibility for Exchange Visitor Status") (all three pages; not a copy or fax) which you can obtain from the exchange organization
http://belgium.usembassy.gov/internships.html

Mijn bedrijf staat niet op die lijst met erkende uitwisselingsorganisaties. Hoe zit dat dan? Moet ik dat formulier toch aan het bedrijf waarvoor ik ga stage lopen vragen?



Alvast bedankt!
#1 - 19-01-2009, 14:53 uur

bvdh

als je kijkt op interexchange.org (geloof ik) staat het volgens mij allemaal op uitgelegd. Dit is trouwens een organisatie die visums etc en dat  ds-2019 form en andere formulieren voor jou kunnen regelen.
#2 - 27-02-2009, 01:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15