Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

visa waiver form 1-94 nooit ingeleverd

Discussie gestart

batsie

bij een bezoek aan mijn zoon in canada ben ik naar amerika geweest. nadat ik terug was zat dat formuliertje nog in mijn pas.
niet wetend dat ik dat ding in moest leveren, heb ik hem eruit gehaald en weg geknikkerd. :-\
 nu lees ik dat je problemen kunt krijgen. ook lees ik dat dat allemaal meevalt. 

zijn er mensen die ervaring hiermee hebben en hoe is dat voor hen afgelopen?

zou toch ook wat zijn wannner ik volgend jaar daar sta en mevr. de douane vraagt vriendelijk of ik effe weer terug wil gaan.  welkom

zijn er nog tips tenaanzien van deze situatie?

of maak ik me te druk om niets ???

groeten Bert
#1 - 22-10-2008, 19:28 uur

Tekkel

Bert,

Als je even op het forum zoekt ("I-94") kan je hier wel een aantal draadjes over vinden.
Het zou uiteindelijk geen problemen moeten opleveren.
Maar je moet het wel even juist aanpakken, om daar zeker van te zijn.

Bart
#2 - 22-10-2008, 20:20 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

marleencolorado

ik heb het in het verleden 2x meegemaakt en geen problemen gehad. Een keer in Chicago heb ik meegemaakt dat de grondstewardess iedereen oproepte zijn paspoort te laten zien om de groene kaartjes er uit te halen, een andere keer was het toen ik aan het inchecken was. Maar dus twee keer zei de stewardess niks en werd het er niet uitgehaald. Ik heb toen het consulaat gebeld omdat er opstaat dat je het naar hen moet opsturen. Mij werd toen verteld dat zij er niks mee zouden doen dus het had geen zin.

Misschien heb je je boarding pas nog wel van de weg terug? Neem deze mee zodat je kunt aantonen dat je echt terug bent gegaan of heb je een baan in NL, neem het nummer van je baas mee, dan kan hij bevestigen dat je in NL woont. Maar zoals ik al zei, ik heb nooit iets gehad en vraag 2 a 3 keer naar de VS per jaar.
#3 - 22-10-2008, 20:48 uur
Begonnen met een super leuke baan hier in Edwards, CO. Helemaal happy met mijn hubby

batsie

ik heb net de aanvraag gedaan voor de visa waver I-94 die vanaf 12 januari verplicht is.
zoals verwacht is het goedgekeurd.
dit is hetzelfde als het papiertje die je in het vliegtuig krijgt. en die krijgt ook iedereen

maar waar wordt specifiek tijdens de aanvraag naar gekeken dan?

je kunt uiteindelijk bij de grens alsnog terug gestuurd worden.

bert
#4 - 22-10-2008, 22:13 uur

Wop

Hier staat het antwoord!

Reden om het topic te sluiten  :)
#5 - 23-10-2008, 11:48 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15