Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Stage Miami Febr 2009

Discussie gestart

JaneT

Hey Hey....Ik moet voor mijn opleiding International Communication & Media Stage gaan lopen in het buitenland  cheerb
Echt heeeeeeel leuk....maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen... bloos
Ik wil heel graag terug naar Amerika en mijn stage in Miami gaan doen (andere steden ook prima maar Miami is mijn voorkeur :)
bij a written media Company....
Kan iemand mij misschien helpen met het wijzer worden bij deze procedure  :afro:

Thnx Jane...
#1 - 08-03-2008, 00:33 uur

DeWilde

Begin met bedrijven selecteren/aanschrijven en verdiep je ook in de procedure om je werkvergunning aan te vragen. Dit kan via het Internship USA programma bij CIEE en deze organisatie wordt in Nederland vertegenwoordigd door Nuffic.
#2 - 08-03-2008, 12:08 uur
Supply Chain Professional looking for a job in the San Francisco Bay Area. Please have a look at my personal website for further details.

B-man

Kijk  eens bij "internships" op sites als "Monster.com" of "Yahoo! Jobs". Zoek ook gewoon naar mediabedrijven, bijv. via www.hoovers.com, en bel/mail ze. Zorg verder inderdaad dat je snel begint met het gereed maken van alle benodigdheden voor je visum en zo.
#3 - 08-03-2008, 16:49 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15