Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

stage NY

Discussie gestart

Janneke

Hey allemaal,

ik heb een stage plaats weten te regelen in NY. nou moet ik alleen nog een visa regelen! wie kan mij vertellen hoe ik dat het beste moet doen! ik ga voor 5 maanden op stagen en ga daar niets verdienen :( dus ik heb volgens mij geen werk vergunning nodig?
Help me want ik moet in Januari al weg zijn!

Greetz Janneke
#1 - 12-09-2005, 17:33 uur

Ebelix

Janneke,

Welkom op het forum.

In de rubriek waar jij je vraag geplaats hebt staat genoeg informatie om te achterhalen hoe alles in zijn werk gaat. Via de zoekfunctie op dit forum kan je ook veel info vinden.

Wat je zeker nodig hebt is visum dat je kan krijgen op het Amerikaanse consulaat in Amsterdam.
#2 - 12-09-2005, 18:42 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

B-man

Je hebt inderdaad geen werkvergunning nodig maar waarschijnlijk gewoon een J-1 visum (exchange visitor). Je kunt je visum aanvragen via www.nuffic.nl. Je krijgt een hoop papieren dus zorg er voor dat je alles goed invult zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Aangezien je in januari pas weggaat heb je nog voldoende tijd om je visum te regelen (zo'n aanvraag duurt max. iets van 6 weken maar vaak is dit een stuk korter) maar het is natuurlijk wel zo makkelijk om het ruim op tijd te regelen dat scheelt een hoop stress.

Succes!

B-man
#3 - 12-09-2005, 21:58 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15