Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Stageplaats gezocht, extra tips?

Discussie gestart

Rose

Hey You

Niet opgeven hoor!!! Ik heb ook echt heel veel afwijzingen gekregen maar heb uiteindelijk een hele goede stage plaats gevonden.

Via de link hier beneden kan je goede stage plaatsen vinden

http://idealist.com/ gevonden

succes

Kus Rose
#16 - 19-08-2005, 18:44 uur

Menyo

Ik wordt er wel gek van. Ik heb inmiddels een dermate hoog aantal afwijzingen. Vooral het aan het lijntje houden is erg vervelend. Ze vinden het allemaal "great and wonderfull" maar zodra ik de bedoeling etc. helemaal goed uitleg haken ze af. Terwijl ik toch relatief weinig nodig heb.

Die website die jij aangaf ziet er ongeveer net zouit als JOHO. Daar heb ik me ook aangemeld (koste 50 euro) maar ik ben niet zo'n idealistisch type. Voorbeeld van JOHO: Pinguins tellen in zuid-afrika.

Niet echt mijn ding zeg maar  ;)

Maar mocht iemand dit nog lezen en denken, ik heb wat leuks. Let me know. Ondertussen ga ik lekker verder met bellen/schrijven etc. etc.
#17 - 20-08-2005, 13:08 uur
Handtekening (Signature):
Handtekeningen worden getoond in ieder bericht of persoonlijk bericht.

Saba

SSN is Social Security Number.

Je hebt hierin drie klassen namelijk:

1: SSN zodat je in de USA mag wonen, maar NIET werken;
2: SSN dat je het recht geeft om te werken bij een bepaalde werkgever;
3: SSN waarmee je overal en bij elke werkgever in de USA mag werken.



Als het goed is zit aan elke Citizen een SSN nummer. wat bij ons het sofi nummer is.
#18 - 20-08-2005, 23:58 uur

FreezeM

Als het goed is zit aan elke Citizen een SSN nummer. wat bij ons het sofi nummer is.

Je hoeft alleen weer geen Citizen te zijn om een SSN te hebben  ;)
#19 - 21-08-2005, 21:23 uur

Rose

Hey

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik denk wel dat non-profit organisations makkelijker mensen aannemen uit Europa. Daarnaast bieden ze goede stage plaatsen aan die erg uitdagend kunnen zijn. Als je me laat weten wat je zoekt kan ik je misschien helpen in je search.

Kus rose
#20 - 22-08-2005, 09:55 uur

Chiefram

'Kus'??!!  ???

Het begint al aardig op een dating site te lijken...  ;D ;D ;D

#21 - 22-08-2005, 16:56 uur

Rose

hahahahahahahahaha sorry zo sluit ik altijd af als het informele gesprekken zijn  8) lukt het allemaal een beetje met je stage? Ik weet hoe lastig het is om een stage plaats in de states te vinden want het bedrijf moet een placement proposal van 10 pages schrijven.

Succes

Kus Rose
#22 - 22-08-2005, 17:34 uur

Menyo

Hey

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik denk wel dat non-profit organisations makkelijker mensen aannemen uit Europa. Daarnaast bieden ze goede stage plaatsen aan die erg uitdagend kunnen zijn. Als je me laat weten wat je zoekt kan ik je misschien helpen in je search.

Kus rose

Het is ook niet erg als het een non-profit organisatie is. Ik bedoel alleen dat de informatie die ik heb gekregen wel heel erg wereldverbeterend was. Vooral handen werk wat zowiezo nooit goedgekeurd door school. Het moet uiteraard wel iets te maken hebben met mijn studie. (bedrijfskunde).

Ik ben het 100% met je eens dat dat ook HEEL goed in een non-profit organisatie kan.

Ik heb de vrijheid genomen om je toe te voegen aan MSN. Ik zie je wel een keer online verschijnen.

PS. Je studeert aan inholland? Welke locatie?
#23 - 24-08-2005, 21:48 uur
Handtekening (Signature):
Handtekeningen worden getoond in ieder bericht of persoonlijk bericht.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15