Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Stageplek

Discussie gestart

Christian

Hoii iedereen

Ik zal me eerst even voorstellen ben Christian 16 jaar woon in Elburg en ga dit jaar de opleiding IBS doen International Business Studies doen. Hobby's zijn Breakdance, Surfen, Mountainbike Alfa Romeo's.
Maar ik had een paar vragen:

Ik ga in het 2e jaar van deze opleiding op stage. Maar ik las overal al ( op internet ) dat je eigenlijk een jaar van te voren het moet gaan regelen.
Maar dit is de eerste keer dan dat ik in het buitenland ga/wil stagelopen.
Het liefst wil ik in Amerika Californie stagelopen
Zijn er ook mensen hier die deze opleiding hebben gevolgt en hoe dat gaat qua stage ?
En wat moet ik allemaal gaan doen/regelen om in Amerika stage te kunnen lopen. Oja en ik heb nog 1 voordeel ik heb veel familie van mij in Californie wonen misschien dat ik daar wat mee kan doen ?

Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij kunnen helpen ik zal namelijk niet weten waar ik precies mee moet beginnen en ik wil het het liefste nu gaan uitzoeken, want straks
hoor ik op mijn school dat mijn school dan niet mee wilt werken om een stage plek in amerika te zoeken en ben ik dus bang dat ik in tijdnood zit om een plek in Amerika te zoeken.

Alvast bedankt !!! 8)
#1 - 23-07-2006, 15:49 uur

B-man

Hoi Christian, het is idd zeer verstandig om ruim van tevoren te gaan zoeken naar een stageplek want het kan wel eens lastig zijn om er eentje te vinden (zeker als je echt maar in 1 stad/regio wil zoeken). Ik heb zelf ook IBS (richting international management & marketing) gedaan en daarvoor ook stage gelopen in de VS. Kijk maar eens op www.nuffic.nl, hier is veel info te vinden. Good luck!

B-man
#2 - 24-07-2006, 17:57 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15