Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

stageplek gezocht Miami

Discussie gestart

dol op reizen

Mijn dochter van 18 jaar zoekt een stageplek in de muziekbranche in Miami, is er iemand die tips heeft hoe ze dit aan kan pakken. Ze zit op de HBO Media Entertaiment en moet in januari 2012 een half jaar stage lopen, maar ze moet alles zelf regelen de opleiding helpt daar niet bij. Prettig zou het zijn als iemand haar wat op weg kan helpen. Ze heeft al een jaar highschool gedaan 2 jaar geleden en spreekt dus goed engels.
#1 - 08-03-2011, 23:37 uur

Pieter79

Moet het Miami zijn?
Oprah heeft sinds begin dit jaar haar eigen netwerk 'OWN', misschien kunnen ze daar nog iemand gebruiken...

In ieder geval, ik zou me niet vastpinnen op 1 locatie. Heb zelf ook geprobeerd om in de VS af te studeren en had ook geen hulp van m'n opleiding uit en uiteindelijk is het niet gelukt. Op het laatst dacht ik iets in Phoenix AZ te hebben maar op het allerlaatste ging dat door alle visa rompslomp etc niet door. Mijn tip nogmaals is grijpen wat je grijpen kan. Kritisch zijn mag zeker, maar dat kan wel z'n consequenties hebben.

Veel succes!!
Gr. Pieter
#2 - 09-03-2011, 00:51 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Danniel

Hallo,

Ik wil heel graag stage lopen in Amerika :D Nu ben terecht gekomen bij een organisatie die het beste aansluit bij mijn wensen http://www.stage-newyork.nl, Ik heb al één iemand kunnen spreken die ervaring heeft met deze organisatie en dit was positief. Nu vroeg ik mij af of er nog meer mensen zijn die ervaring hebben met deze organisatie? Ik zou graag met jullie in contact komen omdat het een best wel grote stap is om te maken.  welkom

Ik hoor graag van jullie!

Thanks
#3 - 15-03-2015, 13:33 uur

Terpies

Sluikreclame!

Waarop baseer je je dat dit sluikreclame is?
#4 - 24-03-2015, 21:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15