Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Studenten Visa aanvragen

Discussie gestart

jennie.oc.

Hoi ik ben van plan om een student F-1 visa aan te vragen, en moet dus de nodige papieren in gaan vullen. Ik heb alleen een vraagje, bij de DS-156 formulier, is "National Identification Number" mijn sofi nummer (Persoonsnummer in mijn paspoort)?

En moet je ook echt een afspraak maken voor $15 voor dat interview, want ik weet nog heel goed vorig jaar toen mijn zus naar het consulaat in Amsterdam ging stonden er echt rijen van mensen en we waren in totaal 3 keer gegaan en de 3e keer kwamen we al om 10uur 's ochtends en toen stonden er ook al mensen. Niemand had een afspraak gemaakt. Maar op de site http://netherlands.usembassy.gov/student_visas.html staat "Appointment time slots have been reserved for Dutch J, F, and M visa applicants on Monday, Wednesday, and Thursday afternoons." en ergens anders staat dat appointments required zijn. Dus..?

#1 - 14-06-2005, 15:35 uur

visuar

Het lijkt me dat dat nummer inderdaad je SoFi nummer is (staat ook op je paspoort als nationaal ID nummer). Waarom zou je het risico lopen om geen afspraak te maken? Die $15 maakt op de kosten van het totaal ook niet meer uit, lijkt me!
#2 - 16-06-2005, 17:34 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15