Hoi!
Ik heb geprobeerd een beetje de vorige berichten door te nemen over het studeren in Amerika, maar de mensen in die topics doen havo en ik niet.
Ik ga na de zomervakantie naar 5 VWO, dus ik moet nu een beetje beginnen met nadenken wat ik nou wil ga doen na de middelbare school. Het gaat er goed op school, mijn gemiddelde is op dit moment precies een 9. Ik wou altijd heel graag op kamers in bijv. Amsterdam of Utrecht. Toen kwam ik erop om in het buitenland te gaan studeren en Amerika is natuurlijk het land met vele prestigieuze universiteiten. Ik heb een beetje gezocht op internet en ik begrijp nu wel dat ik undergraduate moet hebben. Ook heb ik een beetje rondgekeken naar universiteiten. Natuurlijk zou ik graag naar een universiteit als Harvard, Yale of Brown gaan, maar deze universiteiten zijn veel te duur voor mij.
Kan iemand mij een beetje informatie geven over waar ik naar moet kijken en waar ik rekening mee moet houden als ik overweeg in Amerika te gaan studeren. En of het uberhaupt mogelijk is voor mij.
Alvast bedankt!