Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Studeren in de VS

Discussie gestart

study in the states

Gaste,,

heeft er iemand ervaring met een volledige studie in de USA volgen?
ik zou wel naar Wharton ofzo willen.

Geef me tips   :P
#1 - 27-11-2008, 17:19 uur

hdeweert

Eerste tip: lees eerst eens alle onderwerpen hierover door dan ben je al een stuk verder
Harm
#2 - 27-11-2008, 18:42 uur

study in the states

Dat heb ik gedaan. Maar daar word ik niet veel wijzer van oet ik eerlijk toegeve...

srry, maar is egt te onduidelijk
#3 - 27-11-2008, 19:51 uur

study in the states

hoii,

ikk wil iets in de richting econometrie (wiskudne/economie bv vervoer planne/aandelehandel) doen
In welke ''te betalen'' universiteit die toch nog kwaliteit biedd, zou ik zoiets het beste kunnen volgen?

Hoeveel kan ik van verschillende studiebeurzen vverwachten? (ik ben geen talent in sport :P)

Ik hoop op veel antwoorden :D :D
#4 - 27-11-2008, 20:00 uur

hdeweert

Bijna heel het tijdelijke visa onderwerp staat vol met vragen over Studeren ,stage, beursen etc als daar niets voor je bijstaat zou ik zo denken. Denk niet dat alles even makkelijk is en dat je wensen zo maar in vervulling gaan. Lees alles eens door dan weet je een beetje waar je aan toe bent
Verder kun je hier gewoon Nederlands schrijven. Dat is verder geen probleem hoor.
Harm
#5 - 27-11-2008, 20:07 uur
« Laatst bewerkt op: 27-11-2008, 20:10 uur door hdeweert »

Sandy_US

Ken je deze website al? Misschien heb je er wat aan .. http://www.ustudy.nl/
#6 - 28-11-2008, 00:04 uur

bgroeneveld

Je bent nogal vaag in je plannen -- wiskunde, economie, vervoer, planning. Dat helpt niet, want als je echt in de VS wilt studeren, moet je duidelijk weten wat je wilt.
#7 - 29-11-2008, 03:52 uur

PetraVS

hoii,

ikk wil iets in de richting econometrie (wiskudne/economie bv vervoer planne/aandelehandel) doen
In welke ''te betalen'' universiteit die toch nog kwaliteit biedd, zou ik zoiets het beste kunnen volgen?

Hoeveel kan ik van verschillende studiebeurzen vverwachten? (ik ben geen talent in sport :P)

Ik hoop op veel antwoorden :D :D

Een van de dingen, die nodig zijn om zoiets, als jij nastreeft, te doen is zelfstandigheid.  Doorzoek verschillende bronnen van informatie (een paar zijn hier al gegeven, er zijn een aantal fora over dit onderwerp te vinden).  Als je nu al helemaal gaat leunen op het advies van anderen zie ik het somber voor je in.  De VS heeft 50 staten met honderden, zo niet duizenden colleges.  Om "even" te vertellen, welke daarvan "te betalen" is, is onmogelijk.  Wij hebben een kind in college en ik kan je vertellen, dat het flink duur is!  Achter studiebeurzen zul je zelf aan moeten.  Niemand die die op een zilveren bordje komt aanreiken  :-\.
#8 - 29-11-2008, 04:34 uur
« Laatst bewerkt op: 29-11-2008, 04:36 uur door PetraVS »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15