Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Studeren in San Francisco

Discussie gestart

Jacky010

Beste mensen,

Ik wil graag na de zomervakantie mijn master (graduate) gaan halen in San Francisco. Ik heb mijn HBO Bedrijfseconomie afgerond.
Nou ben ik hier natuurlijk veelste laat mee!!:( Echt dom van mijzelf maargoed. Denken jullie dat ik als ik nu alles snel ga regelen ik nog na de zomervakantie kan beginnen?

Daarnaast twijfel ik heel erg welke universiteit. Ik kan bij een vriendin van mijn moeder wonen, dus daar hoef ik verder niet naar om te kijken. Zij woont in San Francisco dus daar zou het in de buurt moeten zijn. Zij heeft mij de onderstaande universiteiten aangeboden:
- Berkely
- Stanford
- San José State
- University of SF

Ik heb naar de ranking gekeken en die loopt nog al uiteen (berkely = 22, sanford = 5, en university of SF=117). Nou denk ik dat ik ook niet aangenomen zou woden of stanford of berkely? Of is dat niet het geval?

Ik zat dus te denken aan University of SF. Hierbij staat dat je je tot 15 mei kan inschrijven. Ook dat ga ik natuurlijk niet halen, maar misschien is dat nog mogelijk. Ik heb op een ander forum gelezen dat als je naar een universiteit met een lage ranking gaat het toch geen toegevoegde waarde geeft. Weten jullie hier meer van? Is het de moeite waard om msc bussiness economics bij University of SF te doen?

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen! Alvast super bedankt.

Jacky
#1 - 13-05-2011, 13:39 uur

ned in MO

Ik hoop dat je wel een hele hoop centjes meebrengt ten eerste. Als $100000 geen probleem is kun je er eens over gaan nadenken.
Studeren in Amerika is voor een buitenlander peperduur
#2 - 13-05-2011, 16:15 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Hans B

Wij waren in 2009 in LA.
Mijn dochter had net 1e jaarAMFI (mode school) in Amsterdam afgerond.
Ze had uitgevonden dat er in L.A. een 'gelijke school' stond.
Wij waren 'in de buurt' en hebben een afspraak gemaakt.
De rondeleiding was erg leuk en mijn dochter herkende veel.
Daarna even een gesprekje met een van de directeuren.
Schoolgeld ± $ 25.000 per jaar, kamer in L.A. ± $ 1000 per maand, daarnaast nog eten en drinken, leuke dingen doen.
Tek uit je winst.
Maar waar een wil is (lees dikke portemonnee) is een weg.
#3 - 13-05-2011, 20:45 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

UStudy

Ik heb een paar studenten op de U of SF zitten, is mooie school op nog mooiere locatie midden in SF. Alleen moet je wel de hoofdprijs betalen. San Franscisco State University is veel betaalbaarder (en ook toegankelijker dan UCB en Stanford): voor internationale graduate studenten ongeveer 15.000 dollar per studiejaar aan tuition en fees.
#4 - 08-12-2011, 20:32 uur
Studeren in de VS? www.ustudy.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15