Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vingerafdrukken???

Discussie gestart

Erica

ik ga in oktober stage lopen in Amerika nu hebben ze om mijn fingerprints gevraagd    ??? ??? weet iemand waar ik die kan halen?

heb de politie al geprobeerd daar zeggen ze dat het niet werkt? weet iemand waar dan?? :-\ :-\ :-\

#1 - 12-07-2005, 13:55 uur

FreezeM

Hahahaha.... dus ze weten zelf wel bij de politie "dat het niet werkt". Maar goed. Wie heeft er om je vingerafdrukken gevraagd? Wie is in dit geval "ze"?
#2 - 12-07-2005, 14:55 uur

Erica

ze zijn de school waar ik ga werken........... ikword er ingeschreven als folunteer en daar heb ik een formulier voor thuis gestuurd gekregen.... nu belde de rector op dat ik voor fingerprints moet zorgen anders duurt het nog erg lang als ik daar ben.......

#3 - 12-07-2005, 15:50 uur

Chiefram

Hoe je aan fingerprints komt???

Van je eigen vingers natuurlijk.
#4 - 14-07-2005, 01:14 uur

Jez

Woehahahaha!!!
Ik denk dat je goed geholpen hebt, Cheif  ;)
#5 - 14-07-2005, 01:16 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Woehahahaha!!!
Ik denk dat je goed geholpen hebt, Cheif  ;)

Haha! Ja, sommige vragen zijn niet zo moeilijk te beantwoorden, toch? LOL! Dan draag ik graag mijn steentje bij in deze, hahaha...

;-)
#6 - 14-07-2005, 02:48 uur

FreezeM

LOL! Dan draag ik graag mijn steentje bij in deze, hahaha...

En bedankt he :)

Erica, misschien kan je aan de school vragen van welke Nederlandse instanties ze vingerafdrukken accepteren? Want ik neem aan dat als je zelf een potje inkt bij de Bruna haalt en je vingerafdrukken op een A4'tje plemt ze dit niet accepteren ;) Ze zullen dus wel richtlijnen hebben waaraan die afdrukken moeten voldoen.
#7 - 14-07-2005, 08:50 uur
« Laatst bewerkt op: 14-07-2005, 08:51 uur door FreezeM »

B-man

Als het goed is worden je vingerafdrukken genomen op het vliegveld in Amerika. Er staan daar van die mooie toestelletjes die digitale vingerafdrukken van je wijsvingers nemen, is dus niet zoals in de politiefilms waar je handen de inkt zitten. Vraag het voor de zekerheid nog even bij de Amerikaanse ambassade/consulaat, daar moet je toch je visum ophalen.

B-man
#8 - 14-07-2005, 14:36 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

FreezeM

B-man, de school waar Erica gaat stagelopen vraagt haar voor haar komst om vingerafdrukken..... heeft niets te maken met de digitale afdrukken die bij de grens worden genomen :)
#9 - 14-07-2005, 14:48 uur

B-man

rare school is dat dan, ik heb hier meerdere aanvragen liggen van grote Amerikaanse universiteiten en ben ook aangenomen op een paar van die scholen. Dit is helaas niet doorgegaan maar er is mij nooit gevraagd om vingerafdrukken door welke school dan ook. Ik wil niet zeggen dat het dus onmogelijk is dat haar school dat wel doet maar probeer er bij hun even achter te komen hoe andere buitenlandse studenten dat doen en of er geen andere oplossing is. Zij mogen namelijk niet zomaar jouw vingerafdrukken vragen.

B-man
#10 - 14-07-2005, 15:00 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

FreezeM

B-Man, het gaat hier niet om iemand die les gaat volgen maar gaat werken op een school. Het is wel toegestaan in de VS, sterker nog het is verplicht:
http://www.k12.wa.us/certification/teacher/teacherinformation.aspx

Citaat
The Applicant  submits the following:

    * Fingerprint Packet (fingerprints & fee) to the Washington State Patrol.

Maar dit is in Washington State en misschien niet in alle andere staten.

Erica, ben je inmiddels al wat wijzer of de te volgen procedure? Heb je nog gevraagd van welke Nederlandse instanties ze vingerafdrukken accepteren?
#11 - 25-07-2005, 08:52 uur

B-man

Tja dan zit het idd anders. Ik zou niet weten waar je dat dan moet doen maar ik neem aan dat de school zelf wel kan vertellen hoe en waar de andere leraren daar het hebben gedaan. Ik weet wel dat er inderdaad staten zijn die leraren verplicht vingerafdrukken laten nemen maar dat is echt om te kunnen controleren of je nooit voor iets bent gearresteerd, of buitenlanders dat ook moeten doen? Die vingerafdrukken worden dan meestal door de school genomen.

Anders kan je hier even kijken: www.wsp.wa.gov

Where can I have my fingerprints taken?
Your local police department or sheriff's office offers fingerprinting services.

The State Patrol's Identification and Criminal History Section provides fingerprinting services for people who need a fingerprint-based background check for employment or licensing (excluding weapons) purposes.

Nogmaals, hoe dit voor buitenlanders zit???

B-man
#12 - 25-07-2005, 13:18 uur
« Laatst bewerkt op: 25-07-2005, 13:37 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Annemiek

Als het bij het ene politie bureau niet lukt, zou ik een ander proberen om vingerafdrukken gedaan te krijgen. Ook in New York moeten onderwijzers vingerafdrukken laten doen, het is heel gewoon.
Als het bij de politie niet lukt, misschien bij het Amerikaans Consulaat.
Annemiek
#13 - 26-07-2005, 00:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15