Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Visa Waiver Form I-94W

Discussie gestart

ramon

Ik ben vorig jaar in de VS geweest voor een vakantie van drie weken. Op de dag dat ik vertrok terug naar NLD had ik een overstap in Dullas Airport. Mijn vlucht kwam daar vertraagt aan.(Vanuit Las Vegas). Ik moest dus als een gek mijn vlucht halen. Zo is mijn FORM I-94W in mijn paspoort blijven zitten. Via de site van de consulaat heb ik een brief naar de CUSTUMS geschreven dat ik alweer in NLD was. Daarbij heb ik ook bewijs geleverd. Maar nu vraag ik mij wel af? En Nu? Kan ik nu zonder problemen de VS weer in???

Heeft hier iemand  enige ervaring mee? Ik wil op 8 september weer gaan maar wil niet tegen problemen aanlopen.

Wie kan mij helpen.

Gr Ramon
#1 - 18-02-2008, 19:48 uur

jerbia

Wij hebben hetzelfde meegemaakt een aantal jaren geleden. Ik heb toen ook een brief samen met bewijsstukken verstuurd, en wij konden het jaar daarop zonder problemen de VS in. Neem voor de zekerheid wel een kopie van je brief en opgestuurde bewijsstukken mee in je handbagage.
#2 - 18-02-2008, 20:19 uur

B-man

Wij hebben hetzelfde meegemaakt een aantal jaren geleden. Ik heb toen ook een brief samen met bewijsstukken verstuurd, en wij konden het jaar daarop zonder problemen de VS in. Neem voor de zekerheid wel een kopie van je brief en opgestuurde bewijsstukken mee in je handbagage.

Ik ga met Jerbia mee, neem voor de zekerheid bewijs mee.
#3 - 18-02-2008, 21:11 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Tekkel

#4 - 18-02-2008, 21:37 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

jerbia

ik ga voor officieel;
http://amsterdam.usconsulate.gov/i94_inppt_dutch.html

Bart



Dat is toch precies wat de topicstarter en ik hebben gedaan  ;)
#5 - 18-02-2008, 22:09 uur

ramon

Heb een brief gestuurd zoals aangegeven op de site van het consulaat. En kreeg vandaag zowaar post uit de VS. Met de mededeling dat ik ik gewoon uitgeschreven ben. Ik weer blij.


gr
#6 - 26-03-2008, 21:56 uur

Old Faithful

En als je die brief meeneemt kan het niet meer mis. :)

Veel plezier.
#7 - 26-03-2008, 23:34 uur
Groet,

Old Faithful

Texaslonghorn

De kans is groter dat die brief niet aankomt dan tot ze jou er wat van zeggen bij de immigration.
Ik heb zelf al een aantal keer meegemaakt dat ze dat ding bij mij niet hebben eruit gehaald, ik heb nooit actie ondernomen en ben altijd zonder problemen of vragen erover amerika binnengekomen. Ze vragen er echt niks over hoor, want je staat toch weer daar om Amerika binnen gekomen dus je bent eruit geweest. Ik heb ook nog nooit gehoord of gezien dat iemand om deze reden teruggestuurd is geworden. Mensen maken zich hier veel te druk om.
Alleen nooit bij de immigration laten zien dat je de I-94W nog hebt want dan krijg je gedonder.
#8 - 11-05-2008, 06:47 uur
« Laatst bewerkt op: 11-05-2008, 09:15 uur door Texaslonghorn »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15