Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vraag over Stage

Discussie gestart

Numbus

Hey,

Ik weet niet of iemand hier er ervaring mee heeft maar ik heb vroeg me af of iemand me kon helpen.  Ik heb een stage plek in Amerika. Zowel de School als het bedrijf zelf hebben de stage goed gekeurd. De stage plek is in Maimi, Florida. Nou zit ik daar voor 6 maanden en het normale touristen visum is maar 3 maanden.

Ik vroeg me af of er een speciale studie visum is die ik kan aanvragen. En of ik daar mee werk mag doen. Al is het een stage ik heb geen idee of dat meetelt als werkelijk werk of als studie.

Alvast bedankt.
#1 - 13-12-2004, 12:46 uur

DeWilde

Je moet een J-1 visum hebben. om deze te kunnen aanvragen bij het Amerikaans consulaat in Amsterdam heb je weer een werkvergunning nodig (form DS-2019).
Bij het Nuffic in Den Haag kunnen ze je aan een werkvergunning helpen. dit kost voor 6 maanden tegen de 1000 dollar inclusief verzekering.
kijk maar eens op www.nuffic.nl en www.ciee-trainee.net
#2 - 16-12-2004, 20:20 uur
Supply Chain Professional looking for a job in the San Francisco Bay Area. Please have a look at my personal website for further details.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15