Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

waiver program nvt?

Discussie gestart

Mike

Vorig jaar ben ik 10 maanden lang in Amerika geweest als een exchange student. Dat was allemaal erg leuk, maar daar had ik een student visa voor nodig. Hoop geld en gedoe, je kent het wel.

Maar nu wil ik gewoon voor een paar weken op vakantie gaan naar de VS binnenkort. Alleen als ik de website van de US Embassy begrijp moet ik nu weer een visum aanvragen. Enkel omdat ik al eens eerder een visum nodig had. Is dit ook zo? Want dat vind ik wel jammer als ik nu weer +100 euro moet betalen, alleen maar om op vakantie te gaan. Terwijl dat andere Nederlanders gewoon van het waiver program gebruik kunnen maken :-x. Ben ik nu de enige die dit een beetje vreemd vindt?
Zeker met de huidige ticket prijzen ed, zou het leuk zijn als ik die kosten weer kon sparen!
Mijn vraag is dus of dit ook in mijn geval noodzakelijk is, ik lees nog weleens over bepaalde informatie heen :-(
#1 - 26-09-2005, 09:34 uur

Mike

Ik denk dat ik de website verkeerd heb gelezen, ik kan het ook niet terug vinden. Dus volgensmij staat er: you need a visa if you overstayed on a previous visit.
Als ik dus langer zou zijn gebleven dan je mag. Maar dat heb ik niet gedaan. Woohoo, ben zo blij nu. Blij dat ik ook weleens fouten maak hehe.
#2 - 26-09-2005, 21:30 uur

FreezeM

HAhaha.... gelukkig kan je zonder problemen op vakantie!
#3 - 27-09-2005, 09:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15