Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Woensdag naar het consulaat, is het eng?

Discussie gestart

B-man

Ik heb een F-1 visa.. Hij staat wel erg cool in m'n paspoort. Alleen jammer dat het zo'n 'mugshot' foto is.. Ik mis alleen nog zo'n bordje  :-\ ;D

Ach, a small price to pay zullen we maar zeggen!  ;D

B-man
#16 - 09-12-2005, 13:34 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Chiefram

Alleen jammer dat het zo'n 'mugshot' foto is.. Ik mis alleen nog zo'n bordje  :-\ ;D

Misschien kun je dat even Photoshoppen?  ;D ;D ;D

Hahaha, Jez en ik zitten op dezelfde lijn, hihi
#17 - 09-12-2005, 16:58 uur

Jackiebean

haha, helaas gaat dat niet lukken.. Dan kom ik Amerika helemaaaaaal niet meer in!

Heeft iemand trouwens nog enge verhalen verhalen over de Amerikaanse douane.. Over hoe arme studentjes geweigerd werden enzo.. Heb ik wel zin an. hahaha  :P

#18 - 11-12-2005, 17:35 uur

B-man

haha, helaas gaat dat niet lukken.. Dan kom ik Amerika helemaaaaaal niet meer in!

Heeft iemand trouwens nog enge verhalen verhalen over de Amerikaanse douane.. Over hoe arme studentjes geweigerd werden enzo.. Heb ik wel zin an. hahaha  :P



Nee niet echt, wel een paar over mensen die zogenaamd niets verdienden tijdens hun stage maar per ongeluk hun mond voorbij hadden gepraat toen ze na een weekje Nederland weer terug in de VS langs de douane kwamen. Ik kan je aanraden om dat soort dingen te vermijden!  ;D

B-man
#19 - 11-12-2005, 17:47 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Jackiebean

haha, helaas gaat dat niet lukken.. Dan kom ik Amerika helemaaaaaal niet meer in!

Heeft iemand trouwens nog enge verhalen verhalen over de Amerikaanse douane.. Over hoe arme studentjes geweigerd werden enzo.. Heb ik wel zin an. hahaha  :P



Nee niet echt, wel een paar over mensen die zogenaamd niets verdienden tijdens hun stage maar per ongeluk hun mond voorbij hadden gepraat toen ze na een weekje Nederland weer terug in de VS langs de douane kwamen. Ik kan je aanraden om dat soort dingen te vermijden!  ;D

B-man

Ik hou mijn lippen stijf op elkaar.  :-X En ik lach af en toe vriendelijk, that's it. :D
#20 - 12-12-2005, 10:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15