Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Zelf stage regelen in Amerika.

Discussie gestart

Justus

Hallo,

Ik ben een studente van de SPH opleiding aan de HvA te Amsterdam. In het derde jaar mag je stage lopen in het buitenland. Ik wil heel graag naar Amerika, al staat dat land niet op de lijst, dus moet ik alles zelf regelen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een verblijfplaats kan komen voor ongeveer 8 maanden en hoe ik zelf een stageplaats kan vinden?

Groetjes, Cindy.
#1 - 29-05-2004, 17:32 uur

ironmaiden

Hoi Cindy,

Ik studeer ook op de HvA richting CMV en ik loop ook met het idee om stage te lopen in Amerika. Het liefste New York, heb wel gemerkt dat het erg moeilijk is. Maar helemaal in mijn eentje zie ik niet zo zitten, het liefste met een andere student. Misschien kun je mij mailen zodat we het over de mogelijkheden kunnen hebben. Groetjes Sarah
#2 - 30-05-2004, 13:01 uur

sanne

Haay Cindy en Sarah,

ik studeer CMV eveneens aan de HvA, aankomend jaar ben ik 4e jaars en heb ik in de planning om ook met schooldoeleinden naar New York te gaan. Misschien kunnen we een keertje met z'n allen hier wat verder over praten.
Ik hoor in ieder geval graag jullie bevindingen/tips

Groetjes Sanne

[email protected]
#3 - 05-07-2005, 16:25 uur

B-man