Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

'4000 mijl door Bush-land'

Discussie gestart

thornberrys

Een blog van 3 pas afgestudeerde Vlamingen die van San Francisco naar Houston trekken,

http://www2.knack.be/blog/blog.jsp?siteID=71&blogartID=1019&sectionID=63&RMG_CURRENT_PAGE_71_63=2&mwebtag=BLOG/4000%20mijl


 cheer
#1 - 21-09-2006, 12:01 uur

Dusza

Bedankt voor de tip! Al moet ik zeggen dat ze maar flauwkes beginnen... We zullen maar denken dat ze nog van hun jetlag moeten bekomen zeker?  ;D

Een aanrader: Kristof en Marijke zijn ook twee Vlamingen die onlangs enkele weken door Amerika trokken, en een blog bijgehouden hebben:
http://www.mindspinnerdagboek.blogspot.com/
Spijtig genoeg is hun reis net nu afgelopen, maar ik kon hun schrijfstijl wel waarderen.
#2 - 21-09-2006, 13:58 uur

thornberrys

Bedankt voor de tip! Al moet ik zeggen dat ze maar flauwkes beginnen... We zullen maar denken dat ze nog van hun jetlag moeten bekomen zeker?  ;D



Met de zoute chips zal het wel beteren  ;)
#3 - 26-09-2006, 00:56 uur

Dusza

Het zijn echt wel vreselijke stoppels hoor...
Hoe ze zich denigrerend uitlaten over 'Amerikaanse pubers van 21 jaar' en vermelden dat zij 'gelukkig ouder' zijn. Hun manier van naar de wereld kijken lijkt me vreselijk kortzichtig. Zal het dan waar zijn wat men zegt van de tegenwoordige universiteitsstudenten: dat ze niet meer van het kaliber zijn van vroeger? (oh oh oh, ben ik nu ook even kortzichtig)
#4 - 26-09-2006, 20:52 uur

GoGriz

Het zijn echt wel vreselijke stoppels hoor...
Hoe ze zich denigrerend uitlaten over 'Amerikaanse pubers van 21 jaar' en vermelden dat zij 'gelukkig ouder' zijn. Hun manier van naar de wereld kijken lijkt me vreselijk kortzichtig. Zal het dan waar zijn wat men zegt van de tegenwoordige universiteitsstudenten: dat ze niet meer van het kaliber zijn van vroeger? (oh oh oh, ben ik nu ook even kortzichtig)
Ik ben zelf voor amper een jaar naar de universiteit gegaan in Antwerpen.  Ik vond de mentaliteit daar totaal vervreemd van de realiteit.. de meest naive studenten krijgen de hoogste scores, en de 'normale, intelligente' mensen vallen als vliegen uit de lucht.  Ik ben daarna naar Rome gegaan en heb daar mijn universiteits-diploma gehaald met onderscheiding en als eerste van mijn jaar.  Ze mogen dan wel zeggen dat het niveau van de Belgische scholen bij de hoogste van de wereld behoort, maar dan vraag ik me  wel af welke maatstaf ze gebruiken ???
#5 - 27-09-2006, 00:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15