Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Algemene Reisprofielen site

Discussie gestart

usaxtreme

Op deze site kan je je aanmelden en aangeven waar je allemaal op de wereld bent geweest
Over al die plaatsen waar je bent geweest kun je ook nog eens een verhaal typen.

http://www.virtualtourist.com
#1 - 08-03-2006, 00:20 uur

thornberrys

#2 - 12-03-2006, 13:08 uur

amerikagek

da's idd een hele leuke site!!!  thanxx ;)
#3 - 10-04-2006, 12:42 uur

Natasja L.

Nieuw!
Dit is inderdaad een leuke site, daarom ben ik sinds oktober 2004 Virtualtourist member. Je komt in contact met mensen uit heel de wereld. Dat is erg leuk. Je kunt elkaar persoonlijke emails sturen. Dus als je iets aan een 'local' wil vragen, dan kan je hem/haar een berichtje sturen. Zo heb ik al een aantal goede tips gekregen. Het is leuk om ervaringen van medereizigers te lezen. Als ik een hotel of restaurant in gedachten heb dan check ik altijd even Virtualtourist (of Tripadvisor, ook een goede site met reviews, foto's en een forum). Ook worden er regelmatig Virtualtourist meetings gehouden. Iemand geeft dan een datum aan waarop hij/zij graag mensen wil ontmoeten (dat kan thuis, maar ook op je vakantie) en dan kan je aangeven of je wel of niet komt. Kortom, een zeer informatieve travelsite!

Hieronder een link naar mijn Travelpage op Virtualtourist:

http://members.virtualtourist.com/m/8395d/

Eerst kom je op de homepage. Rechtsboven kan je zien waar diegene is geweest. Als je een plaats aan klikt, dan kom je op die Travelsite. Bijvoorbeeld Key West, dan kom je eerst op de voorpagina van mijn Key West Travelpage. Vervolgens kun je naar tips en foto's en travelogues gaan. Andere members van de site laten soms een berichtje achter op je site, wat ze er van vonden. Ook kan je een review een rating geven. Tevens heeft Virtualtourist ook een forum. Ik moet wel zeggen dat het forum van Tripadvisor actiever is als die van Virtualtourist.
#4 - 11-04-2006, 08:36 uur
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 08:40 uur door Natasja L. »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15