Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

AmericanGoodies.nl

Discussie gestart

amgoodie

Schaamteloos (niet helemaal) wil ik hier graag mijn nieuwe winkel promoten.

Typisch Amerikaanse lekkernijen. Bekijk ze, bestel ze, geniet ervan.
Wedden dat je weer terug komt?

http://www.AmericanGoodies.nl

Ook voor (opbouwende) kritiek hoor en zie ik je graag op mijn site.

tot gauw,

Rachel
#1 - 20-06-2005, 13:31 uur

Chiefram

Jammer dat ik in Amerika woon, anders had ik zeker besteld!!!  ;)
#2 - 20-06-2005, 19:27 uur

Dacheeta

Hey it looks good, I see some products I like.  ;)
However your missing soda wheres the MtDew and Root Beer?
I think I'll put your link on my site, because I have been getting requests where to find these foods.

http://shemonixfix.no-ip.info
American Dutch Community!
#3 - 21-06-2005, 12:07 uur

amgoodie

Hello Dacheeta,
We can get Mt. Dew and Rootbeer, but since we didn't have them in stock for the opening we didn't put them on the site. I am having this changed. Thanks for your input. Best regards, Rachel.
#4 - 21-06-2005, 21:41 uur

Njit

Ook voor (opbouwende) kritiek hoor en zie ik je graag op mijn site.

Mijn enige commentaar is dat het allemaal aardig duur is. 9 euro voor een pak Froot Loops (mijn favo ontbijt in de USA) vind ik persoonlijk toch echt teveel..

#5 - 23-06-2005, 11:58 uur

FreezeM

Jammer dat ik in Amerika woon, anders had ik zeker besteld!!!  ;)

Hahaha..... ja echt jammer zeg... je zou bijna naar Nederland terug komen om bij AmerikaanseGoedjes.nl te kunnen bestellen :)
#6 - 23-06-2005, 13:05 uur

Chiefram

 ;D ;)
#7 - 25-06-2005, 06:48 uur

Dusza

Mijn enige commentaar is dat het allemaal aardig duur is. 9 euro voor een pak Froot Loops (mijn favo ontbijt in de USA) vind ik persoonlijk toch echt teveel..

Njit, ik ben het volledig met je eens.
Kan wel begrijpen dat het best duur zal zijn als je al die spullen moet importeren. Tenslotte ben jij maar een klein 'winkeliertje' en kan je die dingen niet 'in het groot' aankopen om de kosten meer te drukken. Maar persoonlijk vind ik dat ook een hele grote struikelblok, die prijs, vandaar dat ik ook nooit zoiets zal bestellen.
#8 - 25-06-2005, 21:24 uur

Ebelix

Nieuw!
De Froot Loops zijn in Duitsland te krijgen. Is een stuk dichterbij en goedkoper. Kijk op www.kellogg.de
#9 - 25-06-2005, 21:34 uur
« Laatst bewerkt op: 25-06-2005, 21:36 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15