Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerika met een dreumes

Discussie gestart

jaimpje

Ben van de week begonnen met een weblog over de reis die we deze maand gaan maken naar West Amerika. We hebben voor een maand een camper gehuurd en gaan met z'n drietjes onderandere een stoer klein mannetje van net een jaar oud door het westen toeren.
Voor de mensen die geintereseerd zijn:
http://onzevakanties.web-log.nl

#1 - 04-08-2005, 12:16 uur

FreezeM

Leuk!
Zoals de meesten hier inmiddels weten verwachten wij in februari ons eerste kind. De omgeving roept al dat we "voorlopig dan niet naar Amerika kunnen met een baby" en vraag hoopvol "nu willen jullie zeker niet meer emigreren?". Ik kan ze dus naar jullie weblog sturen om te zien dat je prima op vakantie kan naar de VS met een jong kind  :D
#2 - 16-08-2005, 20:16 uur

jaimpje

hahahaha super je eerste kindje! Echt een geweldige tijd vond ik het zwanger zijn! Nog geweldiger is het om een mama te zijn! En helemaal geweldig zou het zijn als onze reis voorspoedig gaat verlopen ;)

Hey gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ene stuur maar door hoor, naar de weblog hahaha

Groetjes Jaimie
#3 - 16-08-2005, 21:41 uur

Wop

Leuk.
Ik ben ooit met mijn dochter van 22 maanden geweest.

Volgend jaar krijgt mijn tweede dochter "de doop" zij is dan 20 maanden.

Op de site vind je tips voor reizen met kids http://www.verenigdestaten.info/rsinfo/reizenkids.html aanvullende tips zijn altijd welkom!

#4 - 20-08-2005, 19:19 uur

jaimpje

Bedankt voor je reactie!!
Ene Jaaaaah!! de link die je me geeft kende ik natuurlijk allang ;)
Heel wat tips vanaf gehaald! super!!!   ;D

Mocht ik aanvullende tips hebben bij terug komst laat ik ze je natuurlijk weten!!

Nog 9 dagen, dan gaan we!!
hebben er ontzettend zin in!

Groetjes Jaime

#5 - 20-08-2005, 22:55 uur

FreezeM

Jaime,
Hele fijne vakantie! Ik ga zeker jullie site in de gaten houden. Even voor de duidelijkheid, om misverstanden te voorkomen, ik ben niet zwanger..... mijn vriendin is zwanger  ;)
#6 - 23-08-2005, 09:28 uur

Ebelix

Ja dat zeggen ze allemaal. ;D

JAimy een hele fijne vakantie toegewenst. Hou ons maar op de hoogte hoe je vakantie verloopt. 8)
#7 - 23-08-2005, 12:05 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

ingrid

Nieuw!
Ook ik wens je een fijne vakantie!
Wij hebben ook al wat mooie plekjes gezien van Amerika die we ook zeker aan onze dochter willen laten zien!
Dusse wij gaan ook nog wel een keer die richting op!
http://members.lycos.nl/sjoukingridsenna/
#8 - 23-08-2005, 15:20 uur
« Laatst bewerkt op: 23-08-2005, 15:21 uur door ingrid »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15