Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerikaanse producten

Discussie gestart

Wop

Deze site kwam ik al surfend tegen : http://www.americangoodies.nl/

Ook Mountain dew  ;D
#1 - 08-09-2005, 21:10 uur

FreezeM

1.13 voor een blikje Mountain Dew, exclusief verzendkosten?
#2 - 12-09-2005, 14:36 uur

Wop

1.13 voor een blikje Mountain Dew, exclusief verzendkosten?

Het prijzig jah....

Maar als je desperate bent :-)

Hier bij de plaatselijke supermarkt ( VOMAR) betaal ik er 1,11 voor.
#3 - 21-09-2005, 13:18 uur
« Laatst bewerkt op: 21-09-2005, 13:18 uur door Wop »

Chiefram

Wow!

Wij betalen $0.22 per blikje en dan is het nog niet eens in de aanbieding!
#4 - 21-09-2005, 15:00 uur

MiamiHeat

Wow!

Wij betalen $0.22 per blikje en dan is het nog niet eens in de aanbieding!

Kan ik ze dan niet bij jou kopen  ;D ;D
#5 - 22-09-2005, 20:27 uur

Chiefram

Wow!

Wij betalen $0.22 per blikje en dan is het nog niet eens in de aanbieding!

Kan ik ze dan niet bij jou kopen  ;D ;D

Ik heb tot 2x toe een carton van 24 blikjes MD gekocht en tot twee keer toe door het riool gespoeld. De eerste keer vond ik het smaakloos en de tweede keer dacht ik dat het misschien aan mijn smaak zou liggen, omdat iedereen er mee weg loopt (Nederlanders dan, want de Amerikanen hoor je er niet over) en de tweede keer (ik dacht, ik probeer het gewoon opnieuw) vond ik er nog niets aan.

Sorry, maar ik vind het net een zwak aftreksel van 7-Up.

Geen idee trouwens wat het kost om blikjes naar Nederland te sturen en of dit uberhaupt wel mag/kan... Of het moet een containertje zijn...

 :D ;D
#6 - 22-09-2005, 20:59 uur

Jez

Na al jullie verhalen over Mountain Dew, ben ik ook maar een treetje gaan kopen. Best lekker, seven-up............  ;)

We hebben wel Fanta Pineapple ontdekt! dat kennen we hier niet (dacht ik). Dus 12 blikjes in de koffer gestopt, elk apart in zipp bags gepakt. Het leek mij niet zo'n goed idee, gezien de aanwezige koolzuur, maar het is redelijk goed gegaan. Slechts de inhoud van 1 blikje is voortijdig uitgestapt............
#7 - 30-09-2005, 16:15 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

sweatbox

Na al jullie verhalen over Mountain Dew, ben ik ook maar een treetje gaan kopen. Best lekker, seven-up............  ;)

We hebben wel Fanta Pineapple ontdekt! dat kennen we hier niet (dacht ik). Dus 12 blikjes in de koffer gestopt, elk apart in zipp bags gepakt. Het leek mij niet zo'n goed idee, gezien de aanwezige koolzuur, maar het is redelijk goed gegaan. Slechts de inhoud van 1 blikje is voortijdig uitgestapt............

Ik dacht dat ze bij de Xenos die aparte frisdranken nog wel eens willen verkopen.
#8 - 30-09-2005, 16:50 uur
« Laatst bewerkt op: 30-09-2005, 16:51 uur door sweatbox »

Jez

Hee, thanks, Sweatbox! Manlief drinkt de blikjes nl. alsof je ze hier ook gewoon kunt krijgen  :-\ En dat is dus misschien wel zo  :D
#9 - 04-10-2005, 21:10 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Claudia

Ah, lekker al die amerikaanse dingen die je hier niet kunt krijgen maar inderdaad als ik die prijzen zie: ben ik ff blij dat ik een schoonmoeder heb die alles opstuurt hehehe, elke maand een flinke doos peanetbuttercrackers, (mijn verslaving!) voor niks!  :P
#10 - 05-10-2005, 21:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15