Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Arjen van den Eerenbeemt aka Aryen Hart heeft nieuwe kunst op zijn site

Discussie gestart

arjen

Hallo iedereen,

Ik heb hier een paar jaar geleden gepost, net nadat Katrina de orkaan korte metten met mijn studio had gemaakt in New Orleans. Nu zit ik alweer 2.5 jaar in Tucson vanwaar ik naar NO verhuisd was.

Mijn werk is dramaties veranderd vanwege de aanschaf van een peperdure printer die op staal, glas en alles kan printen met archivale pigment inkten.

Komt dat zien, boeren en buitenlui, komt dat zien!

Hartelijke groet vanuit een bloedheet Tucson, AZ.

Email me en vertel me welk werk je het meest aanspreekt. Enne, als je een warm of heetbloedige nederlandse vriendin heb in deze contreien, laat me het SNEL weten... Ik ben al te lang vrijgezel.

http://www.aryenhart.com
#1 - 18-06-2008, 08:22 uur

hdeweert

Hallo Arjen
Blij om na 2,5 jaar weer wat van je te horen. Wel even wat anders New Orleans of Tucson. Ik hoop dat verder alles goed gaat. Helaas voor jou zijn mijn dochters al voorzien dus dat is even pech voor je. Gewoon naar de Nederlands talige muziek blijven luisteren.

Harm
#2 - 30-06-2008, 16:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15