Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Blog over Amerika en fotos op Flickr

Discussie gestart

Fred & Emmy

Hi,

Wij zijn nog onderweg en de blog zal nog niet direct af zijn, maar klik er maar eens op indien interesse.

blog click--> http://www.blogger.com/home?pli=1
foto's click--> http://www.flickr.com/photos/14365866@N07/

#1 - 09-07-2008, 03:37 uur

Staceybeesie

In sommige van jullie foto's zie ik een Beardie?
Is deze van jullie??
Wij hebben er ook twee, vond het leuk om te zien dat zij (denk ik) veel bij jullie reizen is.

*Nader bericht*
Heb net jullie blog zitten lezen!
Wat hebben jullie al veel moois gezien. Prachtige foto's ook.
Wat een lieverd jullie Jasmine en inmiddels bijna 14?
De foto met haar koppie op de knuffel is zo lief.....

#2 - 09-07-2008, 03:51 uur
« Laatst bewerkt op: 09-07-2008, 04:04 uur door Staceybeesie »
Groetjes Petra

Fred & Emmy

Hi Petra,
Bedankt voor je leuke reactie.
Die Bearded is inderdaad van ons, Jasmine heeft al meer landen bezocht dan de meeste mensen, ze heeft al bijna heel Europa gezien, ze toert al een jaar met ons door USA/Canada/Mexico en ze was zelfs al met ons in Egypte/Lybie/Jordanie/Syrie/Tunesie/Turkije en Marokko.
Ze is misschien wel (een beetje) verwend? En we hopen haar ondanks haar 14 jaar nog een tijdje te houden.
Veel succes met jullie Beardeds, het zijn zulke lieve beestjes
Groetjes
F&E
#3 - 09-07-2008, 04:41 uur

Staceybeesie

Goh geweldig!!!! Echt hartstikke leuk.
Als wij met de auto reizen nemen we ze ook altijd mee.
Dat is ook wel een beetje Beardie eigen, als ze maar bij je zijn, is het goed.
Wat we dan doen maakt niet zo veel uit ;-)
Het zijn inderdaad lieverdjes.

Waar gaat de volgende reis naartoe?

#4 - 09-07-2008, 15:16 uur
Groetjes Petra

Fred & Emmy

Wij zijn sinds 19 juni 1 jaar in Amerika en reizen van de States naar Canada in de zomer en Mexico in de winter, en dit voor 3a4 jaar daarna zoeken we naar Central-Amerika te gaan en vervolgens hopelijk Zuid-Amerika. We zijn nu in North-Dakota onderweg naar Th Roosevelt NP en dan dus naar Canada.
#5 - 09-07-2008, 15:46 uur

Staceybeesie

Goh wat geweldig!
Echt heel mooi om zo te gaan genieten!

Zag dat jullie al bij ons in de buurt zijn geweest (NC) anders hadden we de hondjes even lekker kunnen laten rennen met elkaar.

#6 - 09-07-2008, 16:09 uur
Groetjes Petra

Fred & Emmy

ja, we bezochten oa Ashville en reden over de BleuRidgeParkway. Het is daar helemaal niet mis in NC.
Jasmine laten ravotten met jullie 2 Beardies zou echter echter een probleem zijn vanwege haar gezegende leeftijd, en ... ze is eigenlijk altijd wel een beetje aan de luie kant geweest.
Greetz, Emmy&Fred
#7 - 12-07-2008, 22:30 uur

Staceybeesie

ja, we bezochten oa Ashville en reden over de BleuRidgeParkway. Het is daar helemaal niet mis in NC.
Jasmine laten ravotten met jullie 2 Beardies zou echter echter een probleem zijn vanwege haar gezegende leeftijd, en ... ze is eigenlijk altijd wel een beetje aan de luie kant geweest.
Greetz, Emmy&Fred

Ik had het op het blog gelezen inderdaad.
Dat kan ik me voorstellen hoor een dame op leeftijd hoor je ook op die manier te behandelen ;-)
Ik heb ook twee verschillende versies van Beardies.
1 super actief en 1 liever lui dan moe.
Geniet maar lekker van jullie Jasmine en hou de verhalen in de gaten!

#8 - 14-07-2008, 14:39 uur
Groetjes Petra

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15